Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerinţe:
– cunoştinţe de operare PC (Microsoft Office – Word, Excel, E-mail);
– calm şi stăpânire de sine, atenţie la detalii, atenţie distributivă;
– persoana responsabilă, amabilă, cu spirit de echipă şi bune abilităţi de comunicare;
– cunostinţe medii/ avansate de limba engleză; cunoasterea unei alte limbi straine reprezinta un plus;
– minim absolvent Liceu
Responsabilităţi:
– preluarea apelurilor telefonice ale clienţilor (posesori de carduri şi reprezentanţi ai instituţiilor-client) şi soluţionarea problemelor semnalate de aceştia privind cardurile şi tranzacţiile aferente, ATM, etc, prin furnizarea de informaţii şi suport tehnic permanent;
– oferirea de informaţii corecte şi actualizate clienţilor;
– înregistrarea tuturor apelurilor în aplicaţia dedicată;
– monitorizarea diferitelor interfeţe din sistem;
– procesare fişiere respectând SLA;
– preluare şi transmitere sesizări/informări via e-mail;
– înregistrarea reclamaţiilor din partea clienţilor şi rezolvarea acestora la nivelul lor de competenţă sau escaladarea sesizărilor şi urmărirea procesului până la finalizarea acestora;
Oferim:
-seriozitate si respect
- training de pregătire pentru postul ocupat, în raport cu specificul activităţii desfăşurate;
- pachet salarial motivant + tichete de masa in valoare de 300 lei + abonament medical si alte beneficii
- Un mediu de lucru modern si placut, in zona Grozavesti, langa statia de metrou
- Program in ture :7:00 -15:00 / 15:00 -22:00/ 22:00- 7:00( L-D)