Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilităţi cheie:

- Inregistrarea/operarea documentelor in softul specific activitatii

- Selectarea/analiza si prelucrarea corecta a documentelor primite si centralizarea acestora

- Intocmirea diferitelor situatii/raportari

- Verificarea corectitudinii inregistrarii datelor

- Arhivarea documentelor specifice

- Corectarea eventualelor erori intalnite si raportarea acestora sefilor ierarhici

Beneficii:
- mediu de lucru placut
- training corespunzator pentru o cat mai buna adaptare si indeplinire a sarcinilor specifice de serviciu
- posibilitatea de a lucra si a va dezolta in cadrul unei companii de top pe piata serviciilor de profil

Cerinţe:

  • Studii medii/superioare
  • Operare PC – nivel avansat (word, excel, outlook), Oracle/ERP – constituie avantaj
  • Abilităţi de comunicare, cooperare şi spirit de echipă
  • Capacitate de organizare
  • Integritate şi corectitudine
  • Atenţie la detalii şi capacitate de sinteză

Prin aplicarea CV-ului dumneavoastră la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfașurarea procesului de recrutare.
Numai candidații selectați vor fi invitați la un interviu, data fiind stabilită de comun acord cu aceștia.
Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate și în deplină confidențialitate.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la COMPANIA ROMPREST SERVICE pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la COMPANIA ROMPREST SERVICE pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are COMPANIA ROMPREST SERVICE locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?