Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Angajam Operator de introducere, prelucrare si validare date!
Demararea unui nou proiect mare duce la cresterea volumului de munca necesar pentru identificarea, preluarea, stocarea si organizarea informatiilor si datelor.
Prin urmare, pentru a avea un mediu de lucru organizat avem nevoie de o persoana dedicata pentru acest lucru, care va lucra full-time (norma intreaga) de la oricare din birourile noastre din Braila sau Galati sau remote.
Cum stii ca te cautam pe tine:
Esti extrem de bine organizat(a) si acorzi o importanta sporita detaliilor.
Esti proactiv(a) si ai aptitudini de investigatie, de identificare a detaliilor ascunse.
Ai experienta organizatorica, precum si in activitati care implica utilizarea calculatorului (MS Office, navigare pe internet, comunicarea prin email etc.).
Iti place sa primesti feedback onest si nu te superi daca feedback-ul nu este mereu 100% pozitiv (in fond, doar asa crestem).
Cunosti limba engleza cel putin la nivel mediu (citit + inteles).
Nu iti plac lucrurile facute in graba, ci vrei sa le analizezi si sa le slefuiesti ca sa iasa bine. Vrei sa inveti in ritmul tau si sa lucrezi in ordinea pe care ti-o doresti.
Desi nu este o cerinta obligatorie, candidatii care au experienta relevanta si dovedita in crearea de continut (jurnalism, articole pentru diverse medii, povesti, texte generale etc.) au un avantaj important. Aceasta cerinta optionala vine la pachet si cu necesitatea stapanirii foarte bine a gramaticii si ortografiei limbii romane.
Vei fi responsabil(a) de:
- Identificarea informațiilor relevante în diverse baze de date și studii;
- Identificarea manuală a informațiilor folosind motoare de căutare online;
- Analiza functionalitatilor prezente în diferite aplicații software;
- Culegerea și stocarea informațiilor în baze de date unitare;
Iti oferim:
Salarizare peste medie, adaptata studiilor, experientei si ritmului de lucru dovedite.
Ocazia de a face parte din echipa care dezvolta una din cele mai inovative suite de aplicatii destinate mediului privat din Europa, suita de aplicatii care a primit o finantare de 2 milioane de euro.
Orar de lucru flexibil (iti alegi singur(a) intervalul de lucru dorit pentru fiecare zi), insa poti lucra si remote, de acasa sau din orice alta locatie iti place.
Un mediu de lucru lipsit de stres, cu multa intelegere si colectiv tanar, in cadrul unei echipe tinere, dar experimentate (25 – 39 de ani), intr-o companie cu o cultura organizationala foarte clara si orientata catre performanta, care tinteste la premiul „Best Work Environment”.
Vei avea ocazia sa progresezi in permanenta prin participarea la seminarii, cursuri si training-uri suportate de companie, vei gasi mereu intelegere in momentele in care ai cea mai mare nevoie de acest lucru, plus ca vei avea alte cateva avantaje importante pe care le vei afla numai daca vom lucra impreuna.
Vrem sa incepi lucrul cat de repede posibil. Intelegem insa ca este posibil sa ai nevoie de cel putin 4 saptamani pentru a respecta preavizul la actualul tau loc de munca, asa ca suntem dispusi sa te primim la noul tau job cel mai tarziu luni, 11 mai 2020. Insa poti incepe si maine daca doresti. Totul depinde de tine.
Daca vei considera ca indeplinesti cerintele postului si te incanta ideea de a lucra cu noi incarca CV-ul si asteapta un mesaj de la noi.
Da te rog un Share, chiar daca nu esti interesat(a), poate ai un prieten / o prietena in cautarea unui loc de munca minunat ca acesta 😉