Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
- Cunoștințe operare PC – nivel mediu - avansat;
- Cunoștințe pachet Office (Excel, Word, Outlook) - nivel mediu;
- Absolvent minim studii medii (bacalaureat) - obligatoriu;
- Cunoştinţe limbă engleză;
- Persoană organizată, dinamică și responsabilă;
- Dorință de dezvoltare în domeniul Logisticii;
- Experiență în depozit logistic – preferabil.
Responsabilități
- Prelucrează comenzile în aplicațiile interne și transmite clientului toate stocurile și modificările;
- Prioritizează comenzile și le comunică echipei;
- Întocmește actele de livrare și înregistrează cursele efectuate;
- Scanează, îndosariază și arhivează documente;
- Participă activ la procesul de recepție marfă, verificând cantitățile din documente și cele fizice;
- Întocmește rapoarte lunare de activitate.
Beneficii
- Tichete de masă – valoare 15 RON/zi;
- Dezvoltarea unei cariere în domeniul Logisticii într-un mediu interactiv și prietenos;
- Acces la traininguri – în funcție de aplicabilitatea în activitățile zilnice;
- Abonamente Bookster;
- Pachet - discount la furnizorii Schenker;
- Evenimente dedicate angajaților.