Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
- Studii superioare absolvite;
- Cunoștințe limba engleză - nivel mediu (se va testa);
- Cunoștințe PC și/sau MS Office - nivel mediu;
- Orientare către client și atenție de la detalii;
- Experiență pe un post similar sau în domeniul Logisticii - reprezintă un avantaj;
- Disponibil/ă de a lucra în 2 ture, L-V în intervalele 8:00 - 4:30PM și 13:30 -22:00 în depozitul din Bolintin-Deal.
Responsabilități
- Primește, transmite informații și date privind comenzile clienților;
- Introduce, prelucrează și validează în sistemele informatice comenzile transmise pe e-mail de către clienți, răspunzând de acuratețea datelor;
- Repartizeză comenzile primite de la clienți către echipă, în funcție de urgențe și priorități;
- Comunică echipei instrucțiunile clienților referitoare la livrarea mărfurilor;
- Pregătește documentele de livrare și documentele recepționate, și le transmite către șoferi și departamentele interesate;
- Arhivează fizic și electronic documentele utilizate;
- Participă activ la procesul de recepție marfa și confruntă cantitățile de pe documente cu cele fizice recepționate;
- Menține legătura cu clienții prin e-mail și telefonic în limba română și în limba engleză;
- Întocmește situații și rapoarte privind activitatea din depozit.
Beneficii
- Tichete de masă;
- Acces la traininguri – în funcție de aplicabilitatea în activitățile zilnice;
- Abonament Bookster;
- Pachet - discount la furnizorii Schenker;
- Evenimente dedicate angajaților.
- Posibilitatea de specializare în domeniul Logisticii;
- Mediu de lucru interactiv și prietenos - echipă tânără şi dinamică.