Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Operator date (Full-time) - Magazin ON-line Ogorul Retail, Bucuresti, Calea Floreasca Nr. 60
Ne consolidam echipa!
Sunteti in cautarea unei noi provocari si aduceti urmatoarele competente, aptitudini si calificari?
- Studii medii preferabil economice
- Studiile superioare pot reprezenta un avantaj
- Cunostinte obligatorii: ms office - nivel foarte bun
- Aptitudini si deprinderi necesare: aptitudine generala de invatare; aptitudini de comunicare; aptitudini de calcul; abilitati de negociere
- Cerinte pentru exercitare: atentie, concentrate; echilibru emotional; capacitate de a lucra cu oamenii; usurinta, claritate si coerenta in exprimare; punctualitate; personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate şi eficienţă
Ce fel de sarcini va asteapta?
•respectarea atributiilor din Procedurile de lucru care reglementeaza activitatea Magazinului Online Ogorul;
• Mentinerea relatiei cu clientii sau potentialii clienti ai Magazinul Ogorul Online, in vederea bunei desfasurari a contractelor in derulare;
• Folosirea si actualizarea bazei de date clienti cu informatii si cerinte despre clientii vechi/noi sau potentiali, comunicate de acestia;
• Emiterea si transmiterea de emailuri, faxuri, scrisori la solicitarea clientilor;
• Operarea tranferurilor in programul de gestiune si emite facturi;
• Verificarea veridicitatii si corectitudinii informatiilor introduse in baza de date;
•Documentarea permanenta referitor la noile produse/servicii oferite de catre firmele colaboratoare si noile produse/servicii oferite de catre site-urile concurente si predarea unui raport saptamanal in acest sens Managerului (ex: produse noi/facilitati noi/diferente de pret);
• Completarea formularelor de garantie, retururi si sesizari la solicitarea clientului specificand motivul solicitarii;
• Transmiterea managerului direct a oricarei nereguli sesizate in derularea activitatii: sesizarile si/sau reclamatiile de orice natura privind relatia dintre Client si Magazinul Online Ogorul, neprimirea produselor comandate, primirea partiala sau gresita, modificare de adresa, neprimirea facturilor fiscale, plati duble sau incorecte, retururi/stornari/retrimiteri, calitatea poduselor si serviciilor, cereri de oferta si propuneri din partea clientilor, etc);
• Verificarea corectitudinii tarifului de transport, conform nivelului de pret negociat cu Fan Curier;
• Verificarea corespondentei dintre totalul valoric de pe factura finala si totalul valoric de pe site (in cazul comenzilor online);
• Verificarea nivelului de pret al produselor de pe site si calcularea transportului (Depozit Furnizor-Client / Magazin Client) inainte de a intocmi factura, in cazul in care comenzile se primesc telefonic sau pe email;
• In cazul platilor prin virament bancar nu va livra coletele decat dupa ce se asigura ca banii pt factura emisa au intrat in contul Ogorul Retail;
• Verificarea gradului de satisfactie (multumire) al clientilor in interactiunea cu Magazinul Online Ogorul;
• Dupa incasarea banilor urmareste si opereaza incasarile aferente facturilor emise, efectuate prin virament bancar sau prin cont colector Fan Curier.
Te asteptam in echipa noastra!