Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
- Esti in cautarea unui loc de munca stabil?
- Ai atentie distributiva
- Capacitatea de a lucra cu cifre
- Nivel mediu de lucru cu calculatorul
- Esti disponibil pentru un program de lucru in schimburi?
Daca te regasesti in descrierea de mai sus, te invitam sa aloci timp si pentru detalii privind responsabilitatile si cerintele specifice postului deoarece esti cu un pas mai aproape de a te alatura echipei Nordic.
Sediul companiei se afla in localitatea Ciorogarla, langa Bucuresti.
Misiunea postului:
- Efectueaza modificari pe picking list (cantitate, lot etc) in functie de ce se pregateste fizic in depozit si opereaza in sistem „iesirea de bunuri”;
- Emite documentele pentru livrare (avize sau facturi);
- Intocmeste setul de acte necesare livrarii (avize, facturi, corectii la livrarile anterioare, copii dupa comezi etc. , in functie de particularitatile fiecarui client;
- Opereaza facturile de retur cu respectarea procedurilor existente;
- Organizeaza documentele necesare livrarii pentru fiecare cursa in parte;
- Intocmeste comenzile de transfer intre gestiuni;
- Opereaza transferurile de marfa intre depozite si introduce in sistem marfa din transferuri;
- Gestioneaza eficient comenzile atipice;
- Opereaza documentele de inventar;
- Intocmeste notele de intrare-iesire pentru furnizori, face completarile necesare si listeaza documentele de receptie marfa la termenele agreeate;
- Printeaza si arhiveaza documentele cu care lucreaza astfel incat sa fie usor de identificat ulterior;
- Intretine raportul de stocuri pentru clienti.
Profilul candidatului:
- minim studii medii;
- cunosterea Excel la nivel mediu;
- persoana atenta la detalii, organizata;
- persoana responsabila, corecta, capabila sa respecte instructiuni si deadline-uri;