Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal prezinta aptitudini de organizare, spirit de echipa, viteza de lucru si bune abilitati de comunicare.
Sarcini:
-Intocmire Facturi, Avize
-Evidenta furnizorilor, clientilor
-Controlul intrarilor si iesirilor din gestiune a marfurilor
Competente necesare:
- Experienta in facturare si operare in sistem ERP.
- Cunoasterea pachetului MS Office.
- Responsabilitate, seriozitate, punctualitate, un simt dezvoltat al organizarii.
- Abilitati de comunicare prin telefon/e-mail.
- Studii superioare.
- Abilitati de organizare, sistematizare si prioritizare a activitatilor.
-
Motivatie pentru a invata lucruri noi intr-un mediu dinamic si provocator,
-
Cunoasterea limbii engleze – nivel mediu
-
Orientat catre rezolvarea solicitarilor si satisfacerea nevoilor clientilor;
-
Personalitate prietenoasă şi comunicativă, spirit de echipa.
* Se asigură instruire specifică în cadrul societăţii şi în străinătate.
** Vor fi contactati pentru interviu doar candidatii selectati.