Operator facturare

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Principalele sarcini si responsabilitati:

  • Primeste si proceseaza instructiunile privind iesirea de marfa de la seful direct;
  • Introduce si valideaza in sistem intrarile de marfa in depozit pe baza facturilor externe si in conditiile legale in vigoare;
  • Verifica existenta marfii in stoc pe fiecare sortiment in urma consultarilor cu seful de depozit;
  • Identifica si rezolva neconformitatile (date de facturare, cod de produs etc), notifica seful direct si departamentele financiar-contabiliate si vanzari legat de aceste neconformitati;
  • Intocmeste facturile de vanzare si avizele de insotire a marfii aferente livrarilor catre magazine, clienti distributie, clienti finali;
  • Intocmeste bonurile de consum pentru gestiunea unde isi desfasoara locul de munca;
  • Transmite un exemplar al documentelor gestionarului si un alt exemplar departamentului financiar-contabil;
  • Opereaza in sistemul de gestiune a stocurilor documentele generate la locul de munca, respectiv facturi de vanzare marfa, avize de expeditie, bonuri de consum etc.

Cerinte:

  • Experienta minim 1 an
  • Cunostinte Wizpro (avantaj)

Oferta angajare:

  • Contract cu durata nedeterminata  cu o perioada de proba de 3 luni
  • Numarul de zile de concediu anual 21
  • Tichete de masa (15 lei / zi lucratoare)
  • Se deconteaza contravaloarea abonamentului RATB sau Metrorex
  • Transport asigurat pana /de la depozit de la punctele de intalnire
  • Program de lucru
  • Activitatea se va desfasura in punctul de lucru intrare A1, Parc Logistic Equest (Dragomiresti, jud. Ilfov).

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ABC HUMAN CAPITAL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ABC HUMAN CAPITAL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ABC HUMAN CAPITAL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?