Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
- Studii superioare economice finalizate;
- Cunostinte foarte bune de operare PC: Microsoft Ofice (Word, Excel "Tabelul Pivot;
- Cerinte limba engleza sau limba rusa (limba rusa reprezinta un avantaj);
- Aptitudini de calcul, comunicare si organizare;
- Spirit analitic, atentie la detalii;
- Gandire logica, matematica;
- Capacitate de a rezolva rapid si eficient problemele;
- Orientare catre obtinerea de rezultate;
Descrierea jobului
Preluarea si introducerea in sistem a comenzilor clientilor;
Intocmirea facturilor aferente comenzilor inregistrate;
Gestionarea datoriilor clientilor si urmarirea realizarii platilor;
Furnizarea informatiilor necesare asupra produselor catre clientii din diferite retele si intocmirea specificatiilor produselor;
Asigurarea suportului in desfasurarea activitatii de gestionare a comenzilor;
Coordonarea activitatilor specifice de gestiune a materialelor consumabile: combustibil, etc.;
Implementarea si urmarirea target-lui Managerilor Teritoriali si raportarea catre Country Manager a procentului de vanzari si forecast;
Calcularea promotiilor lunare si eficienta metodelor de motivare a clientilor;
Intocmirea rapoartelor si analizelor la cererea managementului;
Beneficii:
- Salariu atractiv peste media pietei;
- Asigurare medicala privata;
- Oportunitati de avansare;
- Prime de sarbatori;
- Cursuri si traininguri de dezvoltare;
- Mediu de lucru placut.
Descrierea companiei
ROSHEN Confectionery Corporation - este unul dintre cei mai mari producatori mondiali de produse de ciocolaterie si patiserie. Compania noastra produce sub marca proprie aproximativ 320 tipuri de produse de ciocolaterie si patiserie dezvoltand simultan si o gama dedicata produselor de lux . Vindem produsele noastre pe pietele de specialitate din: Ucraina, Moldova, Estonia, Letonia, Lituania, SUA, Canada, Israel si alte 36 de tari.