Candidatul ideal:
Studii superioare economice finalizate,
Cunostinte foarte bune de operare PC( Word, Excel Tabelul Pivot;
Cunostinte avansate limba engleza;
Aptitudini de calcul, comunicare si organizare;
Spirit analitic, atentie la detalii;
Gandire logica, matematica;
Capacitatea de a rezolva rapid si eficient problemele aparute;
Orientat catre obtinerea de rezultate;
Descrierea jobului:
Preluarea si introducerea in sistem a comenzilor clientilor;
Intocmirea facturilor aferente comenzilor inregistrate;
Gestionarea datoriilor clientilor si urmarirea incasarilor;
Furnizarea informatiilor necesare despre produse clientilor si intocmirea specificatiei produselor;
Asigurarea suportului in desfasurarea activitatii de gestionare a comenzilor;
Coordonarea activitatilor specifice de gestiune a materialelor consumabile :etichete, cutii, combustibil, etc;
Implementarea si urmarirea targetului Agentilor de vanzare si raportarea catre Manager a procentului de vanzari si forecast;
Calcularea promotiilor lunare si eficienta metodelor de motivare a clientilor;
Intocmirea rapoartelor si analizelor la cererea managementului.
Beneficii:
Salariu atractiv ,
Asigurare medicala privata,
Oportunitati de avansare
Prime de sarbatori,
Cursuri de dezvoltare,
Mediu de lucru placut.