Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Principalele sarcini si responsabilitati:
- Primeste si proceseaza instructiunile privind iesirea de marfa de la seful direct;
- Introduce si valideaza in sistem intrarile de marfa in depozit pe baza facturilor externe si in conditiile legale in vigoare;
- Verifica existenta marfii in stoc pe fiecare sortiment in urma consultarilor cu seful de depozit;
- Identifica si rezolva neconformitatile (date de facturare, cod de produs etc), notifica seful direct si departamentele financiar-contabiliate si vanzari legat de aceste neconformitati;
- Intocmeste facturile de vanzare si avizele de insotire a marfii aferente livrarilor catre magazine, clienti distributie, clienti finali;
- Intocmeste bonurile de consum pentru gestiunea unde isi desfasoara locul de munca;
- Transmite un exemplar al documentelor gestionarului si un alt exemplar departamentului financiar-contabil;
- Opereaza in sistemul de gestiune a stocurilor documentele generate la locul de munca, respectiv facturi de vanzare marfa, avize de expeditie, bonuri de consum etc.
Cerinte:
- Experienta minim 1 an
- Cunostinte Axapta (avantaj)
Activitatea se va desfasura in punctul de lucru de la intrare A1, Parc Logistic Equest (Dragomiresti, jud. Ilfov). Transportul este asigurat de catre companie pana /de la depozit de la punctele de colectare.
Salariul se va stabili in urma interviului, in functie de experienta candidatului.
Se acorda tichete de masa.
Angajatul va beneficia de abonament de servicii medicale la o clinica privata de sanatate.