Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
- Cunostinte de baza in contabilitate primara;
- Experienta in utilizarea computerului;
- Studii medii;
- Cunostinte de baza de utilizare Excel si pachetul Microsoft Office;
- Persoana organizata, punctuala, calma, cu bune abilitati de comunicare si interactiune;
- Dorinta de imbunatatire permanenta si angajare pe termen lung;
- Orientare catre detalii si avand o capacitate foarte buna de analiza, sinteza si de rezolvare a problemelor concrete;
- Persoana responsabila si energica, cu initiativa si mult simt practic;
Descrierea jobului:
- Operatiuni zilnice de primire, introducere si facturare comenzi venite de la agentii de vanzari;
- Intocmeste facturi si alte documente specifice de iesire din depozit;
- Alte activitati cum ar fi: emiterea, primirea, inregistrarea si indosarierea/ahivarea unor documente specifice legate de clienti sau furnizori, realizarea si administrarea de rapoarte specifice;
- Indeplineste alte atribuitii specifice postului;
- Editeaza diferite rapoarte;
- Intocmeste registrul de casa;
- Evidenta avansuri spre decontare;
- Informarea corecta si la timp a superiorului ierarhic despre problemele aparute in derularea activitatii zilnice;
- Numai candidatii selectati vor fi contactati.
- Locatia este in comuna Dragomiresti Vale, judet Ilfov (transportul este asigurat)