Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
RESPONSABILITATI:
- Efectuare facturi, avize, NIR, etc in programul de gestiune.
- Procesarea comenzilor primite de la clienti (prin e-mail/telefonic) ;
- Furnizarea de informatii despre produsele disponibile sau despre ofertele promotionale;
- Acordarea de servicii de consultanta clientilor in vederea achizitionarii produselor companiei;
- Promovarea produselor din oferta, in concordanta cu nevoile clientului;
- Mentinerea legaturii cu clientii in ceea ce priveste echipamentele livrate pentru obtinerea unui feedback permanent; fidelizarea clientilor
-Actualizeaza website-ul,posteaza produse noi.
CERINTE:
- Studii superioare (absolvent sau in curs);
- Cunostinte IT, nivel mediu;
- Operare PC (MS Office: Word, Excel, Outlook, Thunderbird, Internet)
- Cunostinte de Corel si Adobe Illustrator reprezinta un avantaj!
- Cunoasterea notiunilor de utilizare a unui program de gestiune sau a mai multora prezinta avantaj !
- Limba engleza: nivel mediu
- Seriozitate,mult bun simt, meticulozitate, punctualitate, open minded, durata mare de colaborare, capacitate de efort prelungit.
- CV cu poza.
- Rog raspundeti la intrebarile din mini interviu! Multumesc!