Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerințe:
Absolvent studii cu profil economic; preferabil superioare
Cunoștințe de operare PC ( WinMentor, Microsoft Excel, Microsoft Word)
Experiența in domeniu minimum 2 ani;
Capacitate organizatorica si bune abilitați de comunicare;
Corect, exigent, serios;
Rezistenta la stres;
Permis de conducere categoria B.
Oferta:
venit competitiv
loc de muncă pe lungă durată și într-un mediu stabil
Responsabilitățile postului:
Întocmește facturi pe baza comenzilor de la clienți
Emite chitanțe/ bonuri la casa de marcat pentru încasare facturi de la clienți
Întocmește Documentele de calitate si le preda clienților împreuna cu Factura
Întocmește si încasează facturi de Avans;
Comunica către tehnic daca a fost încasat avansul , pentru a se da in lucru comanda Clientului
Urmărește si reglează conform livrărilor , avansurile încasate de la clienți
Colaborează cu clienții atât direct cât și telefonic pentru desfășurarea unei activități fluente