Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
SPECIFICATIILE POSTULUI:
- Nivel de studii: superioare
- Cursuri de pregatire: limba engleza
- Cunostinte de operare PC: Word, Excel
- Cunostinte de contabilitate primara constituie un avantaj
- Permis de conducere constituie un avantaj
- Cu/fara experienta
- Punct de lucru – Sos Giurgiului nr. 33A Jilava (transport asigurat de catre companie)
CARACTERISTICI PERSONALE:
- Amabilitate
- Atentie concentrata si distributiva
- Rezistenta la stres
- Adaptare la sarcini de lucru schimbătoare
- Comportament adecvat (limbaj, vestimentaţie, reguli de politeţe)
- Flexibil, adaptabil și ușor adaptabil intr-un mediu bazat pe valori cum ar fi satisfacerea in totalitate a clienților, orientare catre rezultate, respect, cooperare, diversitate și deschidere.
- Se documenteaza pe probleme de gestiune a stocurilor
- Se documenteaza pe probleme de tehnica de calcul si soft
ACTIVITATI PRINCIPALE:
Functia de Operator facturare presupune sa reprezinte firma in relatiile cu clientii care se prezinta direct la depozit precum si cu cei care contacteaza firma telefonic sau e-mail;
Preia si proceseaza comenzile venite de la agentii de vanzari, conform procedurilor interne;
FUNCTIILE ESENTIALE SI RESPONSABILITATILE includ:
- Asigura gestiunea logistica a iesirilor si intrarilor de marfa;
- Urmareste concordanta intre stocurile din baza de date si cele fizice;
- Introduce in baza de date comenzile primite de la clienti emitand documentele de iesire a marfii prin intermediul softurilor puse la dispozitie;
- Introduce in baza de date documentele aferente iesirilor de marfa (facturi, avize) pe care le primeste de la gestionar dupa receptionarea de catre acesta a marfurilor;
- Gestioneaza comenzile lansate si stocul;
- Verifica fiecare potential client, in cadrul departamentului financiar-contabil pentru a evita orice neindeplinire a obligatiilor asumate prin ., CEC;
- Se ocupa de documentele aferente unui retur de marfa
- Verifica finalitatea operatiunilor, asigurandu-se de corectitudinea operatiilor;
- Verifica corespondenta intre documentele intocmite de gestionar si cele sosite de la furnizori;
- Colaboreaza cu gestionarii de marfa si de ambalaj in vederea concordantei stocurilor scriptice cu cele faptice;
- Urmăreşte şi operează în evidenţele contabile de gestiune a stocului de materiale;
- Participa la activitatea de inventariere a marfurilor din depozit comparand situatia cu softurile puse la dispozitie;