Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Denumirea compartimentului: Administrativ
Denumirea postului conform COR: Functionar administrativ
Se subordoneaza: Administratorului
Subordoneaza: NU
Candidatul ideal
- Cunostinte de operare in Excel, mai ales de operare cu formule in Excel
- Notiuni de contabilitate primara referitoarele la principalele documente aferente unui process de vanzare (facturi, chitante, avize de expeditie, procese verbale etc);
- Minim studii medii;
- De preferabil experienta relevanta de lucru intr-un sistem de facturare;
- Gandire analitica si atentie la detalii;
- Spirit de echipa, atitudine pozitiva;
- Atentie foarte mare la detalii
Descrierea jobului:
- Facturează comenzile primite, conform procedurilor interne si indicatiilor aferente
- Monitorizeaza comenzile in toate stadiile, pana la primirea marfurilor de catre client;
- Tine evidenta facturilor, incasarilor si a intarzierilor la plata;
- Proceseaza facturile de la furnizori / deconturile angajatilor și alte documente conexe în timp util și cu precizie (inregistrare pe circuitul de avizare pentru plata, centralizare informatii in tabel Excel etc);
- Revizuieste și monitorizeaza conformitatea facturilor furnizorilor, procesate la termenii și în conformitate cu contractele si politica companiei;
- Emite si transmite facturile catre Clienti in conformitate cu documentele primite, cu conditiile si termenele contractuale;
- Diverse activitati conexe lunare.
Despre firma :
Firma are ca si domeniu de activitate transportul de marfuri pe cale aeriana, cu sediul in Otopeni si clienti si parteneri la nivel global.
Program:
4 ore lucratoare pe zi, care pot si fi cumulate intr-o singura zi lucratoare (una da, una nu)