Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Ce cautam:
Cautam un operator gestiune/consilier vanzari show-room pentru unul dintre cei mai specializați furnizori de materiale pentru finisaje în construcții și amenajări interioare din România.
Ce responsabilități vei avea?
- Vei asigura o buna relationare cu toti clientii care viziteaza show-room-ul in vederea realizarii vanzarii produselor prin oferirea de solutii de amenajare a ambientelor;
- Vei raspunde de intocmirea bonurilor fiscale si a facturilor fiscale pentru clienti, a raportului Z, a raportului de gestiune.
- Vei raspunde de intocmirea si emiterea facturilor de stornare in conditiile stabilite prin procedurile de lucru.
- Vei raspunde de intocmirea corecta si zilnica a registrului de casa si de sumele incasate, pana la predarea acestora cu documentele aferente.
- Vei raspunde de verificarea actelor de contabilitate primara si de operare de gestiune inainte de trimiterea lor catre sediu.
- Vei raspunde de transferarea scriptica a marfurilor din gestiunea de receptie in gestiunea de vanzare a filialei
- Vei monitoriza respectarea circuitului documentelor care se intocmesc in activitatea de aprovizionare cu marfuri, precum si a celor care se intocmesc in activitatea de vanzare directa;
- Vei raspunde de intocmirea ofertelor de pret pentru clientii interesati, de preturile produselor din show-room, de urmarirea ofertelor emise, prin contactarea periodica a clientilor, pana in momentul in care acestia comunica decizia cu privire la achizitionarea produselor ofertate.
Ce conditii trebuie sa indeplinesti?
- Studii medii sau superioare
- Cunostinte legate de operare gestiune, contabilitate primara , facturare, operare casa de marcat
- Abilitati de negociere, comunicare
Ce oferim?
- Salariu avantajos.
- Bonusuri din vanzari: procent din vanzarea totala din show-room, bonusuri suplimentare, bonusuri din vanzarile individuale.
Ce asteptari avem de la tine?
- Sa sustii compania in vederea indeplinirii obiectivelor;
- Sa comunici si sa colaborezi cu colegii de department, dar si cu cei de la nivel interdepartamental pentru rezolvarea problemelor;
- Sa fii proactiv, deschis la schimbare si sa vii cu sugestii pentru imbunatatirea activitatii;
- Sa fii integru si responsabil,
- Recunoasterea si sustinerea celorlalti, imbunatatire continua, atitudine pozitiva, initiativa.