Operator gestiune/Consilier vanzari showroom

Salar brut
710 - 790 €

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Ce cautam:

Cautam un operator gestiune/consilier vanzari show-room pentru unul dintre cei mai specializați furnizori de materiale pentru finisaje în construcții și amenajări interioare din România.

Ce responsabilități vei avea?

  • Vei asigura o buna relationare cu toti clientii care viziteaza show-room-ul in vederea realizarii vanzarii produselor prin oferirea de solutii de amenajare a ambientelor;
  • Vei raspunde de intocmirea bonurilor fiscale si a facturilor fiscale pentru clienti, a raportului Z, a raportului de gestiune.
  • Vei raspunde de intocmirea si emiterea facturilor de stornare in conditiile stabilite prin procedurile de lucru.
  • Vei raspunde de intocmirea corecta si zilnica a registrului de casa si de sumele incasate, pana la predarea acestora cu documentele aferente.
  • Vei raspunde de verificarea actelor de contabilitate primara si de operare de gestiune inainte de trimiterea lor catre sediu.
  • Vei raspunde de transferarea scriptica a marfurilor din gestiunea de receptie in gestiunea de vanzare a filialei
  • Vei monitoriza respectarea circuitului documentelor care se intocmesc in activitatea de aprovizionare cu marfuri, precum si a celor care se intocmesc in activitatea de vanzare directa;
  • Vei raspunde de intocmirea ofertelor de pret pentru clientii interesati, de preturile produselor din show-room, de urmarirea ofertelor emise, prin contactarea periodica a clientilor, pana in momentul in care acestia comunica decizia cu privire la achizitionarea produselor ofertate.

Ce conditii trebuie sa indeplinesti?

  • Studii medii sau superioare
  • Cunostinte legate de operare gestiune, contabilitate primara , facturare, operare casa de marcat
  • Abilitati de negociere, comunicare 

Ce oferim?

  • Salariu avantajos.
  • Bonusuri din vanzari: procent din vanzarea totala din show-room, bonusuri suplimentare, bonusuri din vanzarile individuale. 

 

Ce asteptari avem de la tine?

  • Sa sustii compania in vederea indeplinirii obiectivelor;
  • Sa comunici si sa colaborezi cu colegii de department, dar si cu cei de la nivel interdepartamental pentru rezolvarea problemelor;
  • Sa fii proactiv, deschis la schimbare si sa vii cu sugestii pentru imbunatatirea activitatii;
  • Sa fii integru si responsabil,
  • Recunoasterea si sustinerea celorlalti, imbunatatire continua, atitudine pozitiva, initiativa.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la MeinJob pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la MeinJob pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are MeinJob locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?