Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Principalele Responsabilitati:
1. Primeste comenzile de produse de la agentii de procesare client extern si listeaza din programul de gestiune picking listul cu produsele inregistrate in comanda.
2. Listeaza picking listul cu cantitatile rezervate de piese si materiale, le identifica pe baza codului si le scaneaza cu cititorul de cod de bare si le pregateste pentru a fi livrate(ambalare,etichetar,etc)pe baza de semnatura
3. Completeaza corect si complet toate datele solicitate in programele informatice utilizate in desfasurarea activitatii.
4. Preda piesele si materialele din gestiune catre soferi si clienti,asigurandu-se ca au fost intocmite documentele legale sau cele interne care atesta descarcarea gestiunii.
5. Pastreaza in permanenta evidenta produselor livrate si face inregistrarile necesare in acest scop prin completarea Tabelului de coletarie cu urmatoarele informatii:numarul coletelor si greutatea acestora.
6. Participa la inventarele efectuate periodic in depozit sise asigura ca toate locatiile au fost inventariate corespunzator si verificarea intrarilor si iesirilor de produse din gestiune atat din punct de vedere fizic cat si scriptic.
7. Receptionarea produsele de la furnizorii interni si confruntarea produselor primite cu datele inscrise in documentele insotitoare
8. Intocmirea “Procesului Verbal de constatare diferente la receptia marfii” atunci cand se constata neconcordante intre fizic si scriptic sau deficiente calitative
9. Primirea retururilor de la clienti, daca acestea sunt aprobate, transmiterea facturii storno clientului
10. Asigurarea integritatii stocului de marfa din punct de vedere cantitativ si calitativ
Cerinte:
Nivel studii: medii
Experienta intr-o pozitie similara: constituie avantaj
Cunostinte minime operare PC: MsOffice;
Atestat motostivuitoristconstituie avantaj
Iveco Truck Servicesnicul Dealer de Proprietate al Iveco Spa in România, are ca misiune să devina leader in vanzarea de servicii si vehicule comerciale.
Viziune. A fi cu un pas înaintea competiţiei, oferind valoare şi calitate pentru succesul clienţilor noştri.
Performanţă. Susţinem valoare afacerii clienţilor noş că performanţa produselor şi serviciilor noastre înseamnă în primul rând să-I oferim clientului un instrument prin care susţinem creşterea afacerii sale în timp, astfel încât succesul său devine şi al nostru şi viceversa.
Determinare. Ne luăm în serios responsabilităţ ne este teamă să verificăm modul în care lucrăm pentru a aduce îmbunătăţiri în permanenţă produselor şi serviciilor noastre, acordând prioritate în primul rând productivităţii clienţilor şi protecţiei mediului înconjurător.
Încredere. Ne ţinem de promisiuni. Faptul că ne ţinem de cuvânt atât faţă de clienţi cât şi faţă de angajaţi este parte a stilului la bunul renume al companiei noastre respectând promisiunile cu produsele şi serviciile noastre.
Spirit de echipă.ucrăm ca o echipă cu furnizorii şi clienţii nostrii, pentru a fi mereu în topul schimbărilor.