Operator help-desk

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Sarcini:

- Controlul rezultatelor introduse si curente;

- Verificarea tichetelor, respectiv controlul primirii tichetelor;

- Verificare functionalitate site;

- Controlul cotelor, urmarirea schimbarii cotelor, corectia datelor;

- Controlul ofertei livebet si controlul valorii cotelor pentru pariuri live;

- Supravegherea incarcarii cotelor si reactionare prompta la observarea neregulilor;

- Analiza concurentei in regiune;

- Observarea diferentelor in oferta cotelor Mozzart fata de alte case de pariuri din regiune;

- Observarea actiunilor, beneficiilor, bonusurilor celorlalte case de pariuri din regiune;

- Controlul ofertei zilnice si a revistei Mozzart (exactitatea datelor, exactitatea traducerilor, aspectul publicatiei);

- Controlul portalului Web Mozzart;

- Suport clienti platforma online.

 

Conditii:

- Studii medii sau studii superioare de scurta sau lunga durata (preferabil profil de matematica sau statistica);

- Cunoasterea excelenta a utilizarii calculatorului (MS Windows, MS Office);

- Cunoasterea excelenta a limbii engleze;

- Spirit analitic, organizatoric, abilitati atat pentru munca de echipa cat si pentru munca individuala;

- Cunoasterea sportului;

- Abilititati in comunicare si relationare cu clientii societatii.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC New Mozzart SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC New Mozzart SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC New Mozzart SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?