Operator Helpdesk

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cerințe:

  •  Studii medii sau superioare tehnice
  • Cunoștințe de nivel mediu legate de funcționarea și instalarea  sistemelor de operare Microsoft Windows
  • Cunoștințe de nivel mediu legate de utilizarea și configurarea browserelor web:
    • IE
    • Firefox
    • Chrome
    • Safari
  • Cunoștințe de nivel mediu de configurare și administrare sisteme de operare desktop (Microsoft Windows XP
  • Cunoștințe de nivel mediu de utilizare suita Microsoft Office:
    • Outlook
    • Excel
    • Word
    • Powerpoint
    • Visio
  • Cunoștințe de bază legate de networking, echipamente folosite la nivelul rețelelor de calculatoare:
    • Switchuri
    • Routere
    • Placi de retea
    • Cabluri, mufe, conectori
  • Cunoștințe de bază legate de cablare rețele ethernet și telefonie
  • Cunoștințe medii legate de instalare, configurare, echipamente accesorii:
    • Imprimante
    • Scannere
  • Persoana foarte bine organizată, capabilă să își creeze și susțină propriul sistem de lucru, cu anticiparea cerințelor și nevoilor specifice activității firmei, pe termen scurt și mediu
  • Abilitatea de a documenta/elabora proceduri de lucru pentru anumite activități în care sunt implicate atat persoane cu cunoștințe tehnice, cât și non-tehnice
  • Persoana cu limbaj tehnic adecvat, care să poată explica unui utilizator non-tehnic în cuvinte simple elemente de natură tehnică
  • Persoană capabilă și dornică să invețe și să acumuleze cunoștințe tehnice utile în lucrul de zi cu zi
  • Permis de conducere categoria B

 

Responsabilități:

  •  Oferă suport utilizatorilor interni pe probleme legate de aplicații (software):

              - Utilizarea sistemului de operare

              - Utilizare suitei de aplicații Microsoft Office

             - Utilizare a aplicațiilor interne specifice

             - Utilizare a oricaror alte aplicații folosite

  • Oferă suport utilizatorilor interni pentru instalarea și configurarea diverselor aplicații atât interne cât și 3d party
  • Oferă suport hardware utilizatorilor, intervenind ori de câte ori este nevoie pentru repunerea în funcțiune a echipamentelor de lucru (desktopuri, imprimante, telefoane mobile BB)
  • Configurează și menține funcțională infrastructura de rețea existentă la nivelul birourilor de lucru (prize, cabluri, patch-panel-uri)
  • Răspunde prompt la orice problemă aparută la utilizatori, urmărind rezolvarea acesteia în cel mai scurt timp și cu un consum minim de resurse
  • Respectă și urmează politicile de securitate privind echipamentele de lucru ale companiei
  • Raportează superiorului direct orice problemă aparută la utilizatori, ce nu poate fi rezolvată în timp rezonabil pentru a primi suportul adecvat
  • Pastrează în permanență o colaborare bună cu colegii și cere feedback ulterior remedierii problemelor
  • Răspunde solicitărilor de orice natură venite din partea superiorilor
  • Se deplasează în interes de serviciu pentru a oferi suport clienților interni aflati în alte locații decât cea principală.

 

Pentru a aplica la acest post, va rugăm sa trimiteți CV-ul dvs. la adresa meționând în subiectul mail-ului: "Operator helpdesk – certSIGN”.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la CERTSIGN S.A. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la CERTSIGN S.A. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are CERTSIGN S.A. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?