Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerințe:
- Studii medii sau superioare tehnice
- Cunoștințe de nivel mediu legate de funcționarea și instalarea sistemelor de operare Microsoft Windows
- Cunoștințe de nivel mediu legate de utilizarea și configurarea browserelor web:
- Cunoștințe de nivel mediu de configurare și administrare sisteme de operare desktop (Microsoft Windows XP
- Cunoștințe de nivel mediu de utilizare suita Microsoft Office:
- Outlook
- Excel
- Word
- Powerpoint
- Visio
- Cunoștințe de bază legate de networking, echipamente folosite la nivelul rețelelor de calculatoare:
- Switchuri
- Routere
- Placi de retea
- Cabluri, mufe, conectori
- Cunoștințe de bază legate de cablare rețele ethernet și telefonie
- Cunoștințe medii legate de instalare, configurare, echipamente accesorii:
- Persoana foarte bine organizată, capabilă să își creeze și susțină propriul sistem de lucru, cu anticiparea cerințelor și nevoilor specifice activității firmei, pe termen scurt și mediu
- Abilitatea de a documenta/elabora proceduri de lucru pentru anumite activități în care sunt implicate atat persoane cu cunoștințe tehnice, cât și non-tehnice
- Persoana cu limbaj tehnic adecvat, care să poată explica unui utilizator non-tehnic în cuvinte simple elemente de natură tehnică
- Persoană capabilă și dornică să invețe și să acumuleze cunoștințe tehnice utile în lucrul de zi cu zi
- Permis de conducere categoria B
Responsabilități:
- Oferă suport utilizatorilor interni pe probleme legate de aplicații (software):
- Utilizarea sistemului de operare
- Utilizare suitei de aplicații Microsoft Office
- Utilizare a aplicațiilor interne specifice
- Utilizare a oricaror alte aplicații folosite
- Oferă suport utilizatorilor interni pentru instalarea și configurarea diverselor aplicații atât interne cât și 3d party
- Oferă suport hardware utilizatorilor, intervenind ori de câte ori este nevoie pentru repunerea în funcțiune a echipamentelor de lucru (desktopuri, imprimante, telefoane mobile BB)
- Configurează și menține funcțională infrastructura de rețea existentă la nivelul birourilor de lucru (prize, cabluri, patch-panel-uri)
- Răspunde prompt la orice problemă aparută la utilizatori, urmărind rezolvarea acesteia în cel mai scurt timp și cu un consum minim de resurse
- Respectă și urmează politicile de securitate privind echipamentele de lucru ale companiei
- Raportează superiorului direct orice problemă aparută la utilizatori, ce nu poate fi rezolvată în timp rezonabil pentru a primi suportul adecvat
- Pastrează în permanență o colaborare bună cu colegii și cere feedback ulterior remedierii problemelor
- Răspunde solicitărilor de orice natură venite din partea superiorilor
- Se deplasează în interes de serviciu pentru a oferi suport clienților interni aflati în alte locații decât cea principală.
Pentru a aplica la acest post, va rugăm sa trimiteți CV-ul dvs. la adresa meționând în subiectul mail-ului: "Operator helpdesk – certSIGN”.