Operator introducere date

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati:

  • inregistreaza in sistem facturile de achizitii
  • verifica corectitudinea intocmirii documentelor inregistrate si clarifica eventualele neconcordante
  • pastreaza documentele justificative legate de stocuri (cu semnaturile de predare/primire la zi)
  • arhiveaza documentele: grupare dupa tipul documentelor, aranjarea, sortarea cronologica, alfabetica, indosarierea acestora
  • transmite facturile de achizitii, notele de livrare si orice alt document aflat in coletul receptionat catre Dep. financiar-contabilitate
  • participa activ la inventariere

 

Cerinte:

  • cunostinte foarte bune de operare PC 
  • abilitati foarte bune de comunicare si relationare cu ceilalti
  • rapiditate si acuratete in introducerea datelor
  • capacitatea de a respecta termene limita
  • capacitatea de organizare si de a munci eficient
  • persoana meticuloasa si atenta la detalii

 

Oferta:

SMART ID este locul ideal pentru oamenii inovatori, performeri, care își doresc să aibă un impact asupra viitorului. Oferim un pachet complex de beneficii pentru a încuraja oamenii energici și muncitori: un mediu modern de lucru, acces la biblioteca Bookster, abonament medical, program flexibil, bonus recomandare, zi naștere liberă, zile concediu suplimentare în funcție de vechime, penultima vineri din lună zi scurta, fructe, cafea.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Smart ID Dynamics pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Smart ID Dynamics pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Smart ID Dynamics locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?