Operator introducere date-firma de transport

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal:

-  sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);

- Minim diplomă Bacalaureat;

- Cunoștințe avansate de operare PC (Word, Excel, Google Docs, etc.).

- Atenție la detalii;

- Viteză mare de operare;

- Sa fie familiarizat cu procesele specifice unei firme de transport;

- Experienta in lucrul cu programul Windsoft constituie un avantaj;

- Spirit de echipa, perseverenta, proactivitate si orientare spre rezultate;

- Abilitati foarte bune de comunicare si organizare a timpului, sarcinilor, activitatilor zilnice;

Responsabilitati:

- introducerea comenzilor de transport de la clienti in programul Windsoft;

- generarea comenzilor de carausi din sistem, trimiterea si urmarirea confirmarii acestora pe email;

- alaturarea CMR-urilor cu comenzile de transport corespunzatoare

- alte atributii dispuse de catre seful ierarhic.

Ce oferim?

Noi oferim posibilitatea de a activa in cadrul unei companii in continua expansiune, gata să investească în oameni. Locatia va fi la biroul nostru din Oradea.

Salariu motivant.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la IUBI EXIM S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la IUBI EXIM S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are IUBI EXIM S.R.L. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?