Candidatul ideal:
- sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
- Minim diplomă Bacalaureat;
- Cunoștințe avansate de operare PC (Word, Excel, Google Docs, etc.).
- Atenție la detalii;
- Viteză mare de operare;
- Sa fie familiarizat cu procesele specifice unei firme de transport;
- Experienta in lucrul cu programul Windsoft constituie un avantaj;
- Spirit de echipa, perseverenta, proactivitate si orientare spre rezultate;
- Abilitati foarte bune de comunicare si organizare a timpului, sarcinilor, activitatilor zilnice;
Responsabilitati:
- introducerea comenzilor de transport de la clienti in programul Windsoft;
- generarea comenzilor de carausi din sistem, trimiterea si urmarirea confirmarii acestora pe email;
- alaturarea CMR-urilor cu comenzile de transport corespunzatoare
- alte atributii dispuse de catre seful ierarhic.
Ce oferim?
Noi oferim posibilitatea de a activa in cadrul unei companii in continua expansiune, gata să investească în oameni. Locatia va fi la biroul nostru din Oradea.
Salariu motivant.