Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitățile postului:
- Introducerea în programul de gestiune a: facturilor, avizelor, chitanțelor si emiterea diverselor documente între locațiile Grupului Sergiana;
- Completarea următoarelor situații: foaia de prezenta, organigrama zilnica, meniul, concediile, evidenta spălătoriei etc;
- Introducerea inventarelor în programul de gestiune, întocmirea notelor explicative pentru diferențialele constatate la inventariere;
- Întocmirea diverselor situații și rapoarte la solicitarea superiorului direct;
- Arhivarea și îndosarierea documentelor operate, respectând criteriul cronologic;
Cerințele postului:
- Experiență în domeniu;
- Cunoștințe operare PC – Word, Excel, contabilitate primara;
- Responsabilitate, capacitate de analiză și sinteză;
Oferta:
- Salariu atractiv;
- Bonuri de masa;
- Spor de fidelitate;
- Bonus pentru recomandare de personal;
- Prime de Pasti si de Crăciun;
- Card de sănătate la o clinică privată;