Operator introducere si validare date

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitățile postului:

  • Introducerea în programul de gestiune a: facturilor, avizelor, chitanțelor si emiterea diverselor documente între locațiile Grupului Sergiana;
  • Completarea următoarelor situații: foaia de prezenta, organigrama zilnica, meniul, concediile,  evidenta spălătoriei etc;
  • Introducerea inventarelor în programul de gestiune, întocmirea notelor explicative pentru diferențialele constatate la inventariere;
  • Întocmirea diverselor situații și rapoarte la solicitarea superiorului direct;
  • Arhivarea și îndosarierea documentelor operate, respectând criteriul cronologic;

Cerințele postului:

  • Experiență în domeniu;
  • Cunoștințe operare PC – Word, Excel, contabilitate primara;
  • Responsabilitate, capacitate de analiză și sinteză;

 

Oferta:

  • Salariu atractiv;
  • Bonuri de masa;
  • Spor de fidelitate;
  • Bonus pentru recomandare de personal;
  • Prime de Pasti si de Crăciun;
  • Card de sănătate la o clinică privată;

 

 

 

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la S.C ALTIUS SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la S.C ALTIUS SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are S.C ALTIUS SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?