Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
- Ai experienta de cel putin 3 luni pe un post similar;
- Ai studii medii finalizate;
- Esti o persoana sociabila si orientate catre oameni;
- Iti place sa iti planifici timpul si activitatile;
- Esti atent/a la detalii;
- Iti asumi responsabilitatea.
Descrierea jobului:
- Raspunzi de corectitudinea introducerii datelor, a informatiilor transmise si a inregistrarilor pe care le executi, conform procedurilor de lucru in vigoare;
- Folosesti cu responsabilitate toate programele de lucru;
- Intocmesti AWB-uri pentru curier in vederea livrarii sau ridicarii de produse;
- Verifici si rezolvi neconformitatile primite de la client legate de marfa incurcata, facturi gresite, service, etc.
- rezolvi in termen de 15 zile reclamatiile venite din partea clientilor in legatura cu produsele defecte;
- interactionezi cu alte departament din cadrul companiei: on-line, depozit, tehnic, contabilitate.