Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Program de lucru: 3 schimburi (06:00-14:00; 14:00-22:00;22:00-06:00)
Descrierea jobului
Responsabilitati:
- Opereaza in sistemul informatic corect si la timp datele referitoare la miscarile de marfuri din depozit; verifica scriptic stocuri, comenzi, livrari, receptii, retururi conform solicitarilor superiorului ierarhic si procedurilor aplicabile;
- Se asigura ca documentele legate de activitatea din depozit sunt intocmite corespunzator si circula adecvat;
- Efectueaza modificarile necesare pe documente si in sistem in cazul in care se constata diferente calitative si/sau cantitative intre marfurile receptionate fizic si documentatia de insotire;
- Intocmeste si transmite corespunzator documentele legate de operatiunile pe care le efectueaza;
- Arhiveaza documentatia aferenta operatiunilor desfasurate conform cerintelor clientilor si procedurilor in vigoare;
- Efectueaza operatiuni de listare de documente aferente activitatii desfasurate;
Program de lucru: 3 schimburi (06:00-14:00; 14:00-22:00;22:00-06:00)
Candidatul ideal
Profil:
- persoana comunicativa, orientata spre solutii si eficienta, cu atentie distributiva;
- persoana organizata, adaptabila, cu spirit de echipa;
Cerinte:
- minim studii medii;
- cunostinte utilizare MS Office (Word, Excel) : nivel mediu;