Conditii necesare privind ocuparea postului :
- Minimum studii liceale;
- Cunostinte specifice: operare pe calculator pachet office si programul SAP;
- Experienta la alte locuri de munca;
- Permis de conducere categoria B;
- Domiciliul in oras Navodari, .
Abilitati, calitati si aptitudini necesare:
- Lucru in echipa si adaptibilitate rapida la mediul de lucru;
- Capacitate de analiza si sinteza;
- Abilitate de auto-organizare a muncii;
- Abilitate de concentrare totala pentru mai multe minute sau timp îndelungat;
estitate, rigurozitate si corectitudine;
- Reactii rapide, operativitate;
- Disponibilitate de lucru peste program.
Sfera relationala: Se subordoneaza; Director operatii tranzactii
Locul de munca: Birou vanzari
Descrierea postului:
- Intocmeste dispozitii de livrare, avize de insotire a marfii si facturi fiscale de livrare a marfii;
- Intocmeste facturi fiscale de avans, stornare avans, retur paleti;
- Intocmeste registrul lunar cuprinzand avizele de insotire a marfii si registrul lunar de facturi fiscale;
- Intocmeste evidenta lunara a avizelor de insotire a marfii anulate si a facturilor anulate si o comunica la contabilitate;
- Verifica conformitatea documentelor;
- Verifica corelatia dintre numarul de paleti si cantitatea de pe nota de cantar.