Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Pentru o multinațională cu sediul în București, angajăm persoane dornice de a-și folosi abilitățile sale lingvistice menționate mai sus. Dacă îți dorești să lucrezi într-un ambient liniștit și profesional alături de o echipă tânără și dinamică, având și posibilitatea de creștere profesională și salarială, te invităm să aplici chiar acum! Sediul se află în apropierea stației de metrou Pipera.
Responsabilitățile tale:
- Sistemul tiketing de monitorizare si gestire help-desk.
- Furnizarea de informații și/sau suport tehnic pentru diferite produse bancare, cum ar fi: POS, aplicații bancare online și carduri de debit/credit.
Cerințe:
- Cunoștințe avansate-limbă Italiană și Română (C1-C2).
- Bune cunoștințe ale programului Microsoft Office.
- Experiență în call-center-minim doi ani.
- Flexibilitate.
- Voința de a lucra în ture și sfârșit de săptămână: LUNI-VINERI/LUNI-DUMINICĂ.
- Diplomă de BAC.
Salariu și beneficii:
- Salariu pe măsură.
- Recompensă pentru orele de noapte (75% bonus pe ora de noapte lucrată).
- Bonuri de masă - 315 Ron.
- Bonus anual pentru performanță.
- Transport-Taxi (valabil pentru turele de noapte 22:00 - 06:00).
- Orele suplimentare sunt recompensate (200% bonus pe oră suplimentară lucrată).
- Spor pentru sărbătorile libere legale (200% bonus pe ora sarbatoare legală lucrată).
- Spor weekend (1 zi weekend - 90 ron net).
- Abonament-Asigurare medicală garantat.
- Concediu de (21 zile pe an, proporțional cu perioada contractuală lucrată).
- Ore libere plătite (24 ore /an-proporțional cu perioada contractuală lucrată).
- Platforma benefit online (ron/brut pe lună, garantat 2520 ron/an pentru 12 luni, pentru anul 2020).
- Fond Pilon 3 (pensie ron/net pe lună - 100 ron garantat sunt plătiți lunar, după 6 luni de activitate).
- Voucher de (70 ron /lună-decontarea transportului: autobuz, metrou, carburant).