Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
- Persoana organizata si motivata
- Orientare catre client, abilitati de conciliere si empatie;
- Rapiditate in actiune, personalitate energica, eficienta si cu gandire pozitiva;
- Spirit de echipa, colegialitate si implicare activa in actiunile colective
- Cunostinte de utilizare calculator si internet (excel - cunostinte de baza, messenger, firefox si email)
- Reprezinta un avantaj: experienta anterioara intr-un post similar.
Descrierea jobului:
- preluarea si procesarea comenzilor
- consilierea si suport clienti
- pastrarea legaturii cu furnizorii
- program de luni pana vineri, cu pauza de masa
- conditii de lucru excelente
- pachet salarial atractiv, variabil in functie de experienta
Descrierea companiei:
Babyneeds,ro este un proiect al companiei Inevo lansat in 2012 aflat in continua crestere.
Dezvoltam in continuare acest magazin online si ne mandrim cu forta echipei si ambianta placuta din sanul acesteia.