Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerinte post:
- studii medii
- cunostinte operare PC (pachet office, indroducere date platforma site, emitere facturi cu soft de facturare, preluare apeluri prin centrala telefonica etc.)
- cunostinte limba engleza (minim nivel incepator)
- orientare si deschidere catre client, asigurand un comportament si o atitudine profesionala
- abilitati de relationare si comunicare
- experienta minim un an, pe un post similar
- persoana dinamica, creativa, organizata, proactiva, responsabila si atenta la detalii
Descriere post:
- administrarea comenzilor primite site/telefonic /chat pe fiecare status in parte
- preluarea si gestionarea produselor din gestiune
- emitere facturi si awb-uri pentru comenzi
- verificarea si incasarea platilor online (prin procesatori de plati)
- pregatire produse si coletare comenzi
- procesare retur
- adaugare/editare produse din oferta
- preluare/efectuare apeluri telefonice si/sau comunicare in scris cu potentialii client prin diferite canale de comunicare (whatsapp, facebook messenger, chat, mail )
- consultanta pentru toate produsele din oferta, serviciile oferite (livrare, termen de executie etc.)
- asigurarea ordinii si curateniei in spatiul de lucru
Beneficii:
- mediu de lucru placut, cu posibilitati de dezvoltare
- program de luni pana vinerio ora pauza de masa)
- salariu fix, in functie de experienta