Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerinte:
- Cunostinte in domeniul vanzarilor online
- Cunostinte operare PC, Internet, excel;
- Capacitate de planificare si organizare;
- Abilitati bune de comunicare si relationare cu clientii;
- Este o persoana organizata, serioasa si atenta la detalii.
Responsabilitati:
- Administrarea si confirmarea comenzilor plasate in cadrul magazinului online;
- Pregatirea coletelor pentru expeditie si emiterea facturilor in baza comenzilor primite;
- Administrarea produselor si stocurilor din magazinul online;
- Comunicarea cu clientii magazinului;
- Oferirea de consultanta de specialitate pentru toata gama de produse comercializata;
- Furnizarea de informatii catre clienti cu privire la disponibilitatea in stoc a produselor, conditii si modalitati de transport, informatii privind serviciile si produsele din portofoliul firmei;
- Mentinerea unui comportament si a unei atitudini profesionale si orientate spre client;
- Preluarea si rezolvarea situatiilor in care apar neconformitati.
- Urcarea produselor pe site sau pe platforme de tip marketplace.
Suntem o firma cu experienta in domeniul vanzarilor online.