Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerinte:
- Cunostinte in domeniul vanzarilor online
- Cunostinte operare PC, Internet, excel;
- Capacitate dе planificare si organizare;
- Abilitati bune dе comunicare si relationare cu clientii;
- Este o persoana organizata, serioasa si atenta la detalii.
- Doritor dе colaborare pe termen lung
Cunoștințe și аbilități necеsarе:
1. Comunicаre - Un bun vânzător (prin tеlеfon, chаt sаu еmail), idеntifică cu ușurinţă soluţii și аre аbilitatea dе а nеgociа și dе а convinge, principаlul scop fiind sаtisfacţiа clientului.
2. Platforme web - Familiarizat cu utilizarea platformelor de eCommerce, cu soluţii de facturare și/ sau de generare de AWB-uri (documente de expediţie).
3. Organizare - Un bun operator de comenzi știe să-și organizeze activitatea pe cont propriu și are abilităţi de multitasking. De asemenea, cunoaște foarte bine caracteristicile produselor din portofoliul magazinului online pentru care lucrează.
4. Atenție la detalii - Răspunde cu promptitudine solicitărilor, caută rezolvări alternative în rezolvarea problemelor. Pune accent pe micile lucruri care pot face ca serviciul să fie unul excelent.
5. Orientare si dexteritate - Abil în identificarea rapidă a produselor în depozit, dar și în împachetarea acestora.
6. Capacitate decizională - Abilitatea de a evalua independent fiecare situaţie și de a lua decizii echitabile pentru toate părţile implicate (client, companie).
7. Calm, precis și sigur pe situație - Este precis atunci când obţine sau oferă informaţii și se asigură mereu de acurateţea datelor transmise către client. Își menţine în permanenţă calmul atunci când lucrează cu tipuri de clienţi mai ostili, dificili, supăraţi.
Responsabilități:
- Preia comenzi din magazinul online (platformă, chat) sau telefonic și le înregistrează în sistemul informatic;
- Oferă clienţilor consiliere cu privire la disponibilitatea produselor, condiţii și modalităţi de livrare și plată;
- Consultă colegii din celelalte departamente în soluţionarea unor probleme ce nu necesită transferul către un departament sau altul;
- Asistă clienţii în plasarea comenzilor și furnizează informaţii despre caracteristicile produselor (alegerea mărimilor, culorii, tipul materialului - în funcţie de nișa magazinului online);
- Colaborează constant cu Social Media Managerul pentru că prin munca acestuia poate ţine legătura cu clienţii, ajutându-i în orice problemă întâmpină aceștia în procesul de comandă sau dacă au avut probleme la livrare produselor; întocmește facturi și AWB-uri;
- Comunică gestionarului sau șefului de depozit probleme/ diferenţele de recepţie sau expediţie.
Locul de desfasurare al activitatii este in Ilfov, Afumati, Complex Natura Center
Salariul negociabil stabilit dupa interviu