Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

OBIECTIVUL POSTULUI

  • Executa mișcările in sistemul de operare al beneficiarului și furnizeaza rapoarte specifice la cerere din cadrul punctului de lucru.


RESPONSABILITATILE POSTULUI

Fisa postului include urmatoarele responsabilitati pe domeniu, dar nu se limiteaza la:

  • Respectarea regulamentului de ordine interioara;
  • Respectarea procedurilor si instructiunilor de lucru;
  • Efectueaza operatiuni de retur in sistemul de operare:
    • Verifica cod, cantitate material conform documentului fizic de retur si transmite, via email, catre departamentele abilitate, neconcordantele pentru corectie;
    • Posteaza documente retur;
    • Transfera materiale  in Sloc recomandate de gestionar;
    • Verifica PV-urile din claim si posteaza documentele de retur generate;
    • Transmite facturile de retur, via email sau fizic, catre persoanele care le solicita ( sefi, clienti, agenti);
    • Intocmeste rapoarte specifice in vederea evidentierii retururilor receptionate fizic in DC;
  • Efectueaza activitati in vederea livrarii materialelor din DC:
    • Introduce, in sistemul de operare bonuri de consum pentru materiale promotionale,din stocul XD sau DC;
    • Verifica daca sunt inchise ( picking/ postare ) toate documentele  livrate;
    • Printeaza avize de insotirea marfii ( avize proforma si bonuri de consum RC ) pentru livrarile catre clientii presales;
    • Printeaza facturi de insotirea marfii, la solicitarea sefi / agenti.
  • Arhivare documente de livrare / incasari cash – facturi, avize , chitante;
    • Verificare documente livrare – facturi, avize proforma, bonuri de consum / zi / XD;
    • Verificare chitante/ zi / LR;
    •  Indosariere documente;
  • Participă la verificările inventarului și completează documentele aferente;
  • Informează colegii care nu au acces la computere cu privire la noutatile/circularele relevante primite pe adresa de e-mail a filialei;
  • Transmiterea stocurilor catre cei din tara ( site );
  • Transmite rapoarte specifice cu privire la tranzactiile de stoc, receptie si postare de documente;
  • Ruleaza programul de facturi si plati ( Infoview ) – se verifica facturi, chitante si in functie de cerinte se transmit catre sediul central pentru a fi introduse sau sterse din sistem;
  • Asigură buna desfășurare a activitatilor privind operațiunile specifice finalului de luna.
  • Apararea intereselor firmei; sa nu desfasoare activitati daunatoare firmei;
  • Alte rapoarte specifice solicitate de site manager;
  • Respectarea regulilor de securitatea muncii specifice, cunoscand raspunderile legale pentru nerespectarea acestora.

CERINTE:

  • Experienta profesionala: min. 1 an pe un post similar
  • Educatie: min. absolvent studii medii
  • Cunostinte operare PC: Excel, Word, Outlook, SAP
  • Limba Engleza: nivel mediu
  • Persoana bine organizata, responsabila atenta la detalii, comunicativa, spirit de echipa si cu o buna putere de concentrare

OFERTA:

  • Salariu motivant;
  • Tichete de masa;
  • Bonus in functie de performanta;
  • Transport asigurat.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la KUEHNE + NAGEL SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la KUEHNE + NAGEL SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are KUEHNE + NAGEL SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?