Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

-Foarte bune abilitati de comunicare si relationare.
-Atitudine pozitiva, spirit de echipa, proactivitate.
-Orientare catre rezultate si catre client.
-Capacitate de prioritizare, capacitate de analiza si sinteza.
-Promptitudine in rezolvarea sarcinilor.
-Capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan.
-Seriozitate si o buna etica morala.
-Bune cunostinte de operare PC, Word, Excel.

Descrierea jobului

- Introducе in sistеm fаcturilе dе lа furnizori;
- Operеazа in sistеm documеntе аferеntе intrarilor/ iesirilor dе mаrfuri (fаcturi, аvizе , etc) din gеstiuni;
- Gеstionеаzа documеntеlor dе interеs gеneral alе firmеi;
- Intocmеstе situatii periodicе nеcеsаre depаrtamentelor din cadrul firmei;
- Asigura suport administrativ pentru toate departamentele firmei;
- Ordoneaza si arhiveaza documentele gestionate.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la FILDAS TRADING SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la FILDAS TRADING SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are FILDAS TRADING SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?