Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitatile jobului:
sa colaboreze continuu cu echipa Service Desk in vederea solutionarii problemelor referitoare la echipamentele mobile si accesoriilor utilizate de catre curierii companiei in timpul cel mai scurt (PDA, tablete, imprimante, scanere, telefoane mobile, cartele SIM voce / date, numere de telefon, etc)
sa actualizeze baza de date cu echipamentele mobile utilizate de catre curieri
sa identifice, sa defineasca si sa rezolve problemele de natura tehnica sesizate de catre curieri, iar in cazul complexitatii ridicate sa le escaladeze catre echipa relevant
sa ofere suport tehnic pentru echipamentele periferice utilizate de catre curieri
sa pastreze legatura cu furnizorii externi in vederea mentinerii in stare de functionare a echipamentelor mobile si sa urmareasca furnizarea serviciilor conform contractelor in vigoare
Cerintele jobului:
- calm, sociabil, organizat, meticulous
- disponibilitate de a lucra la sediul din Magurele al companiei
- disponibilitate de a lucra in schimburi (8:30-17:00, 12:00-20:00)
- abilitati bune de comunicare (mail, telefonie, interumana)
- cunostinte bune de operare pe PC si utilizare Microsoft Word & Excel.
- cunostinte primare despre baze de date si interogari de tip SQL
- cunostinte despre echipamente mobile si configurarea acestora (telefonie, instalare/configurare aplicatii pe telefon, mail pe telefon, PDA, imprimante, etc.)