Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerinte:
- Punctual;
- Studii medii sau superioare;
- Bune abilitati de comunicare si relationare;
- Capacitate si disponibilitate de invatare;
- Capacitatea de a se organiza si de a lucra eficient, atat individual cat si in echipa;
- Persoana constiincioasa, serioasa, onesta, atenta la detalii;
- Bune cunostinte de operare PC: Excel, Word, e-mail, internet;
- Persoana ordonata cu atentie distributiva si spirit de initiativa;
- Constituie un avantaj o experienta de 1-2 ani intr-o pozitie similara;
- Cunostinte de limba engleza, nivel conversational.
Descrierea jobului
- Prelucrarea comenzilor venite on-line, telefonic sau pe e-mail, conform procedura;
- Asistarea si furnizarea de informatii clientilor prin telefon sau e-mail cu privire la disponibilitatea produselor in stoc, oferte de pret, conditii de colaborare si alte informatii solicitate;
- Introducerea in sistem a tuturor partenerilor noi, conform procedura;
- Procesarea comenzilor (facturare; emitere AWB etc);
- Evidenta documentelor si a contractelor;
- Elaborarea de oferte conform solicitarilor primite din partea clientilor.
Beneficii:
- Se asigura perioada de training;
- Salariu atractiv + bonuri de masa;
- Echipa tanara;
- Angajator ce ofera seriozitate si stabilitate;