Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
Abilitati de prezentare;
Bune abilitati de relationare cu clientii;
Gestionarea relatiei cu clientii;
Abilitati Customer suport & Customer care;
Atitudine pozitiva;
Nivel mediu de cunostinte al limbii engleze;
Cunostinte generale despre device-uri mobile (telefoane, tablete, smart TV)
Cunostinte in utilizarea Word, Excel, e-mail;
Abilitatea de a lucra in echipa;
Descrierea jobului
Asistenta si suportul pentru clientii ESD ROM;
Transmiterea informatiilor complete, clare si la obiect pentru clientii ESD ROM;
Vanzarea produselor pe care ESD ROM le comercializeaza in domeniul de activitate: produse, accesorii, alte produse similar;
Promovarea serviciilor cu valoare adaugata ale ESD ROM;
Gestionarea procesului de predare si preluare a echipamentelor in/din service;
Verificarea nivelului minim de functionare al produselor la predarea in service si verificarea functionalitatii produselor inainte de predarea produselor catre clienti;
Utilizarea bazei de dare proprii ESD ROM, precum si a aplicatiilor utilizate pentru desfasurarea activitatii specifice;
Beneficii:
Venit atractiv format din salariu fix, la care compania adauga bonus pentru cei care fac performanta;
Oportunitatea de dezvoltare in una dintre cele mai mari companii din domeniu;
Training-uri pentru pregatire si dezvoltare profesionala;
Acces la ultimele tehnologii si echipamente IT;