Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Ce face un operator receptie service la noi:
- Gestionarea relatiei cu clientii, furnizarea cu amabilitate a informatiilor necesare/solicitate atat telefonic cat si direct
- Preia echipamentul, noteaza serii si configuratia in fisele speciale de intrare pentru fiecare echipament in parte
- Tine inregistrarile si face munca specifica de birou - Opereaza pe casa de marcat si POS, inregistreaza si emite documente fiscale
- Organizeaza in ordinea prioritatilor intrarile in service
- Preda echipamentele reparate clientilor,iar la solicitarea clientului sa poata detalia sumar interventia facuta
- Preda echipamentele intrate in service tehnicianului si il informeaza cu privire la defectul semnalat de client
- Gestionarea necesarului de consumabile si plasarea comenzilor catre furnizorii agreati
- Operare telefonie, gestionare e-mailuri
Ne-am bucura daca ai:
- Abilitati de comunicare si relationare cu clientii; - Abilitati foarte bune de organizare, prioritizare si gasire de solutii
- Atentie distributiva si focus pe detalii
- Persoana echilibrata si cu deschidere catre interactiunea cu clientii ( toleranta, respect, prezenta de spirit, rabdare, empatie)
- Atitudine pozitiva;
- nivel mediu de studii
- Nivel mediu de cunostinte al limbii engleze;
- Cunostinte generale despre device-uri mobile (telefoane, tablete, laptopuri)
- Cunostinte la nivel mediu Microsoft Office ( Word, Excel, Outlook)
- Nivel incepator de lucru cu programele de facturare si contabilitate primara.
- Abilitatea de a lucra in echipa;
Salarizarea se negociaza in functie de cunostinte si de vechimea in posturi similare.
Alaturi de noi vei beneficia de :
- mediu de lucru tanar, placut si dinamic
- bonificatii in functie de performante si stabilitate la locul de munca
- posibilitati reale de avansare si dezvoltare profesionala
- program de lucru 8h/zi de luni pana vineri
- reduceri la serviciile si produsele comercializate de noi
Te asteptam sa ne cunoastem!