Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea activitatii principale Operator Relatii Clienti:
Acorda consultanta si suport clientilor contribuind la dezvoltarea relatiei cu acestia.
Ofera informatii relevante si corecte despre produsele si serviciile companiei.
Respecta planificarea privind contactarea telefonica a clientilor si ofera solutii specifice nevoilor lor.
Confirma cu clientii procesarea comenzilor plasate de acestia si se ocupa de emiterea documentelor conform comenzilor primite (facturare).
Cerinte:
Studii superioare sau medii
Cunostinte MS Office (Word, Excel)
Avantaj - experienta pe o pozitie similara
Orientare catre client
Abilitati de organizare si gestiune a timpului
Capacitate de asimilare rapida a informatiilor noi
Abilitati de comunicare si prezentare
Abilitati de negociere si putere de convingere
Beneficii:
Un loc de munca sigur, intr-o companie de renume
Colectiv tanar
Posibilitatea de dezvoltare personala si profesionala
Trainning intern