Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
- Minim studii medii;
- Experienta minim 1 an in operare facturi sau pe un post echivalent;
- Cunostinte operare PC - nivel avansat;
- Limba engleza mediu;
- Persoană motivata, pozitiva, organizată, atentă la detalii, orientata spre rezultate;
- Atitudine pro-activa, capacitate de analiza, sinteza si organizare;
- Bune abilitati de relationare, comunicare si capacitate de a lucra in echipa;
- Bune cunostinte de gestiune si arhivare documente;
- Cunostinte de contabilitate primara;
- Permis de conducere categoria B.
Responsabilitati:
- Analizarea si procesarea receptiilor produselor returnate;
- Intocmirea facturilor de retur;
- Emiterea si trimiterea facturilor catre clienti;
- Anuntarea partenerilor de posibile modificari ale retururilor si operarea lor;
- Arhivarea documentelor care au fost verificate si inregistrate;
- Procesarea datelor din baza de date si transmiterea rapoartelor la cererea superiorului ierarhic;
- Asigurarea relatiei cu clientii pentru reglarea facturilor.