Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal:

  • Minim studii medii;
  • Experienta minim 1 an in operare facturi sau pe un post echivalent;
  • Cunostinte operare PC - nivel avansat;
  • Limba engleza mediu;
  • Persoană motivata, pozitiva, organizată, atentă la detalii, orientata spre rezultate;
  • Atitudine pro-activa, capacitate de analiza, sinteza si organizare;
  • Bune abilitati de relationare, comunicare si capacitate de a lucra in echipa;
  • Bune cunostinte de gestiune si arhivare documente;
  • Cunostinte de contabilitate primara;
  • Permis de conducere categoria B.

Responsabilitati:

  • Analizarea si procesarea receptiilor produselor returnate;
  • Intocmirea facturilor de retur;
  • Emiterea si trimiterea facturilor catre clienti;
  • Anuntarea partenerilor de posibile modificari ale retururilor si operarea lor;
  • Arhivarea documentelor care au fost verificate si inregistrate;
  • Procesarea datelor din baza de date si transmiterea rapoartelor la cererea superiorului ierarhic;
  • Asigurarea relatiei cu clientii pentru reglarea facturilor.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Hama Distribution Romania S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Hama Distribution Romania S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Hama Distribution Romania S.R.L. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?