Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerinte:
- Minim studii medii;
- Experienta anterioara in domeniul farmaceutic, serviciilor de logistica sau productie constituie avantaj;
- Experienta minim 1 an in operare facturi/ reclamatii sau pe un post echivalent;
- Cunostinte operare PC – Microsoft Office (Word, Excel, Outlook); experienta de lucru in Charisma reprezinta un avantaj
- Persoana motivata, pozitiva, organizata, atenta la detalii, orientata spre rezultate;
- Atitudine pro-activa, capacitate de analiza, sinteza si organizare;
- Bune abilitati de relationare, comunicare si capacitate de a lucra in echipa;
- Bune cunostinte de gestiune si arhivare documente;
Responsabilitati:
- Analizeaza si proceseaza receptiile produselor returnate;
- Intocmeste facturile de retur;
- Emite si trimite facturile catre clienti;
- Anunta farmaciile si/ sau clientii de posibile modificari ale retururilor si operarea lor;
- Arhiveaza documentele care au fost verificate si inregistrate;
- Asigura relatia cu clientii pentru reglarea facturilor;
- Tine evidenta reclamatiilor cantitative si calitative venite din farmacii;
- Investigheaza si rezolva prompt reclamatiile primite din farmacii;
- Tine evidenta produselor deteriorate;
- Verifica plusurile ramase la raft;
- Inventariaza zilnic/saptamanal cele mai scumpe produse din depozit;
- Participa la inventarele anuale precum si cele organizate intermediar in depozit;
Beneficii:
- Salariul de incadrare atractiv
- Tichete de masa
- Bonus lunar in functie de performanta
- Decont transport
- Card reducere pentru achizitioanarea medicamentelor in Farmaciile Dona
- Abonament de servicii medicale (dupa un an de activitate in companie)
- Instruiri, team-building
- Posibilitati de dezvoltare profesionala
- Conditii de lucru foarte bune (mediu de lucru curat, sala de mese, vestiar, temperatura constanta intre 17 – 23 grade Celsius, indiferent de anotimp)