Operator retururi si reclamatii - depozit Cluj
Cerinte:
• Minim studii medii;
• Experienta anterioara in domeniul farmaceutic, serviciilor de logistica sau productie constituie avantaj;
• Experienta minim 1 an in operare facturi/ reclamatii sau pe un post echivalent;
• Cunostinte operare PC – Microsoft Office (Word, Excel, Outlook); experienta de lucru in Charisma reprezinta un avantaj
• Persoana motivata, pozitiva, organizata, atenta la detalii, orientata spre rezultate;
• Atitudine pro-activa, capacitate de analiza, sinteza si organizare;
• Bune abilitati de relationare, comunicare si capacitate de a lucra in echipa;
• Bune cunostinte de gestiune si arhivare documente;
Responsabilitati:
• Analizeaza si proceseaza receptiile produselor returnate;
• Intocmeste facturile de retur;
• Emite si trimite facturile catre clienti;
• Anunta farmaciile si/ sau clientii de posibile modificari ale retururilor si operarea lor;
• Arhiveaza documentele care au fost verificate si inregistrate;
• Asigura relatia cu clientii pentru reglarea facturilor;
• Tine evidenta reclamatiilor cantitative si calitative venite din farmacii;
• Investigheaza si rezolva prompt reclamatiile primite din farmacii;
• Tine evidenta produselor deteriorate;
• Verifica plusurile ramase la raft;
• Inventariaza zilnic/saptamanal cele mai scumpe produse din depozit;
• Participa la inventarele anuale precum si cele organizate intermediar in depozit;
Beneficii:
- Salariul de incadrare atractiv
- Tichete de masa
- Bonus lunar in functie de performanta
- Decont transport
- Card reducere pentru achizitioanarea medicamentelor in Farmaciile Dona
- Abonament de servicii medicale (dupa un an de activitate in companie)
- Instruiri, team-building
- Posibilitati de dezvoltare profesionala
- Conditii de lucru foarte bune (mediu de lucru curat, sala de mese, vestiar, temperatura constanta intre 17 – 23 grade Celsius, indiferent de anotimp)