Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
- Responsabil de operatiunile de casierie (incasari, emitere rapoarte Z, etc);
- Responsabil cu operatiunile de verificare, intretinere si remediere a problemelor usoare aparute in sistemul de gestionare parcare (bariere acces), automate taxare servicii parcare;
- Verificarea starii sistemului, a valorilor monetare existente si a rapoartelor intocmite;
- Responsabil de operatiunile de alimentare cu valori a automatelor de plata;
- Responsabil de integritatea sistemului si de buna functionare a acestuia;
- Responsabil de scoaterea valorilor incasate din automatele de plata, verificarea valorilor in baza chitantelor emise, intocmirea rapoartelor de constatare in cazul aparitiei anumitor deficiente;
- Se asigura ca au fost emise corect rapoartele Z, ca sumele incasate corespund cu rapoartele, pe care le verifica si le pastreaza in casierie pana la predarea catre superiorul ierarhic;
- Intervine in vederea remedierii problemelor aparute la sistemul de parcare, scoate si introduce valori in ATM-uri;
- Alimenteaza de fiecare data cand este nevoie, echipamentele cu tichete de acces in parcare;
- Asigura suportul necesar in vederea solutionarii reclamatiilor ce tin de sistemul de parcare.
- Participă la acţiunile de inventariere a mijloacelor fixe, materialelor, obiectelor de inventar şi mijloacelor băneşti ori de cate ori este nevoie;
- Urmareste realizarea planului de revizii şi reparaţii al echipamentelor, utilajelor, instalaţiilor din dotarea serviciului.
Cerinte:
• Studii medii
• Experienta intr-un post similar/in domeniu: 1-2 ani