Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Detinatorul functiei face parte integranta din echipa de Customer Support. Acesta intermediaza si comunica permanent cu clientii Fortuna, care acceseaza serviciile Online.
Responsabilitati:
- Receptioneaza intrebarile, recomandarile, reclamatiile si plangerile clientilor existenti sau a potentialilor clienti;
- Preia notificarile primite din sistem si ofera suport clientilor in functie de situatia semnalata;
- Raporteaza furnizorilor externi erorile tehnice care afecteaza buna functionare a site-ului/platformei online;
- Identifica periodic nevoile si asteptarile clientilor prin contactare telefonica, e-mail sau live chat;
- Transmite raportarile necesare aferente activitatii zilnice;
- Rezolva situatiile in conformitate cu procedurile interne.
Cerinte:
- Minim studii medii;
- Engleza – nivel mediu scris/vorbit;
- Experienta în Suport Clienti reprezinta un avantaj;
- Cunostinte medii de utilizare Microsoft Office / Excel;
- Cunostinte medii de utilizare browsere de internet;
- Cunostinte medii de utilizare posta electronica;
- Cunostinte de pariuri sportive si jocuri de noroc reprezinta un avantaj;
- Bune abilitati interpersonale si de comunicare;
- Abilitati de lucru în echipa.