Operator Suport Clienti - Customer Service Agent

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Detinatorul functiei face parte integranta din echipa de Customer Support. Acesta intermediaza si comunica permanent cu clientii Fortuna, care acceseaza serviciile Online.

Responsabilitati:

- Receptioneaza intrebarile, recomandarile, reclamatiile si plangerile clientilor existenti sau a potentialilor clienti;

- Preia notificarile primite din sistem si ofera suport clientilor in functie de situatia semnalata;

- Raporteaza furnizorilor externi erorile tehnice care afecteaza buna functionare a site-ului/platformei online;

- Identifica periodic nevoile si asteptarile clientilor prin contactare telefonica, e-mail sau live chat;

- Transmite raportarile necesare aferente activitatii zilnice;

- Rezolva situatiile in conformitate cu procedurile interne.

Cerinte:

- Minim studii medii;

- Engleza – nivel mediu scris/vorbit;

- Experienta în Suport Clienti reprezinta un avantaj;

- Cunostinte medii de utilizare Microsoft Office / Excel;

- Cunostinte medii de utilizare browsere de internet;

- Cunostinte medii de utilizare posta electronica;

- Cunostinte de pariuri sportive si jocuri de noroc reprezinta un avantaj;

- Bune abilitati interpersonale si de comunicare;

- Abilitati de lucru în echipa.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la FORTUNA Entertainment Group N.V. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la FORTUNA Entertainment Group N.V. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are FORTUNA Entertainment Group N.V. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?