Operator Suport IT

RESPONSABILITĂȚI:
• asigurarea asistenței tehnice pentru clienții și angajații companiei
• analizarea problemelor de IT și oferirea de soluții în timp real
• respectarea procedurilor companiei în privința furnizării acestui tip de servicii

CERINȚE:
• Pasiune pentru domeniul IT;
• Cunoștințe avansate sisteme de operare Windows client (Windows XP, Vista,, 8);
• Cunoștințe sisteme de operare Apple OS X;
• Cunoștințe sisteme de adresare IP (clase de adrese, DNS, gateway)
• Cunoștințe de bază standarde de cablare structurată (ANSI/TIA-568, TIA-569-B, ISO/IEC
• Cunoștințe de punere în funcțiune echipamente periferice (imprimante, scanere, unități de stocare, etc.)
• Cunoaștere tipuri de sisteme de transmisie video, analogice (component, compozit, VGA) și digitale (DVI, HDMI)
• Cunoștințe tipuri de semnale audio (balansate, nebalansate)
• Cunoștințe operare mixere audio
• Cunoștințe operare sisteme de distribuție video (matrici, splittere)
• Cunoștințe de limba engleză la un nivel mediu-avansat
• Precizie în lucru, calitatea muncii precum și managementul timpului propriu.
• Persoană calmă și capabilă de a lucra atât în mod independent, cât și în echipa
* Angajatul va beneficia de training la locul de muncă

BENEFICII:
• Pachet salarial atractiv
• Mediu plăcut de lucru
• Oportunități foarte bune de evoluție pentru o persoană cu aspirații înalte de dezvoltare profesională
• Posibilitatea creionării unei cariere solide în cadrul unei echipe dinamice și competitive