Descrierea jobului
- administreaza, confirma si gestioneaza comenzile online;
- administreaza produsele si stocurile din magazinul online;
- prezintă şi promovează produsele comercializate în conformitate cu standardele şi politica comercială a companiei;
- incarca produsele pe diverse site-uri ;
- verifica informatiile postate pe site;
- ofera consultanta de specialitate pentru gama de produse comercializate;
- furnizeaza informatii catre clienti cu privire la disponibilitatea in stoc a produselor, conditii si modalitati de transport, informatii privind serviciile si produsele din portofoliul firmei.
Candidatul ideal
- foarte bune abilitati de comunicare, relationare si lucru in echipa;
- comportament si atitudine profesionala si orientata catre client;
- foarte bune abilitati de planificare si de organizare a activitatii;
- bune cunostinte de operare PC/MS Office, e-mail, internet;
- cunostinte tehnice-constituie avantaj;
- capacitate de adaptare si invatare rapida;
- atentie la detalii si acuratete.
BENEFICII
- loc de muncă stabil şi şanse reale de promovare / avansare în carieră;
- echipă dinamică și mediu de lucru plăcut ce oferă condiţii bune pentru desfășurarea activităţii;
- contract de muncă pe perioadă nedeterminată;
- pachet salarial atractiv, personalizat în funcție de atribuții și rezultate;
SC DOLINEX SRL
Descrierea companiei
Cine suntem?
- Distribuitor de echipamente şi accesorii pentru instalaţii termice, sanitare şi sisteme de ventilare-climatizare, cu peste 25 de ani de experienţă;
- Înfiinţată în, Dolinex cu sediul principal în Piatra Neamţ este una dintre cele mai importante firme având ca domeniu de activitate comercializarea, proiectarea, montarea şi execuţia lucrărilor de instalaţii pentru construcţii civile şi industriale;
- Cu peste 60 de furnizori atât din România cât şi din străinătate, compania noastră şi-a consolidat un loc fruntaş în domeniul instalaţiilor termice şi sanitare.
Ce am realizat?
- Firma Dolinex include peste 30 de angajaţi distribuiţi în diferite structuri prezente în zona Moldovei;
- Ne desfăşurăm activitatea în sedii moderne cu showroom-uri, depozite, birouri şi săli de training cu o suprafaţă totală de peste 4500 mp;
- Din 1991 până în 2017 am dezvoltat o reţea de 5 magazine, 1 depozit şi un parteneriat cu peste 600 instalatori.
Misiunea noastră - Să comercializăm produse la un înalt nivel de calitate.
Valorile noastre:
- Performanţă -obiectivul nostru principal este asigurarea unei calităţi deosebite a produselor şi serviciilor oferite clienţilor cu ajutorul personalului calificat şi şcolarizat periodic;
- Inovaţie-susţinem şi promovăm tehnologii şi materiale noi şi performante din domeniul instalaţiilor termice;
- Consecvenţa -urmărim să devenim “partenerul tău în instalaţii“, nu doar un slogan, ci o realitate;
- Respect pentru oameni şi mediu -adoptăm conduite corecte din punct de vedere etic cu respectarea deplină a persoanei şi a mediului înconjurător.
Oferim:
- libertate de decizie– ne încurajăm colegii să vină cu propuneri;
- timp– avem pauze pentru prânz dar și pentru recreere;
- răbdare– organizam training-uri, oferim feedback, ascultăm;
- mentorat– colegii cu experiență sunt dispuși oricând să împărtășească din cunoștințele acumulate.
Pentru a face parte din echipa DOLINEX este important să:
- îți dorești permanent să te dezvolți, atât profesional cât și personal;
- vrei să lucrezi într-o companie orientată către performanță;
- fii creativ și ambițios;
- fii TU.
Ești de-al nostru dacă:
- atenția la detalii reprezintă unul dintre punctele tale forte;
- ai abilități de a lucra atât în echipă cât și individual;
- ai capacitatea de a lucra sub presiune;
La DOLINEX te așteaptă:
- o echipă energică, orientată către rezultat;
- noi provocări în fiecare zi, ținând în felul acesta monotonia la distanță;
- un mediu de lucru plăcut;
- transparență și autenticitate.
Pachet salarial:
- contract de muncă pe durată nedeterminată;
- posibile prime anuale de sărbători (Paște, Crăciun);
- programe și cursuri de dezvoltare profesională;
Așteptăm CV-ul tău!