Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerinte
- Abilitati de comunicare verbala dar si in scris, initiativa si cu o atitudine deschisa si pozitiva
- Orientare catre client si atent la detalii
- Abilitatea de a negocia si de a convinge
- Capacitate de concentrare, organizare si punctualitate
- Spirit de echipa
- Cunostiinte de operare a calculatorului (Windows, MS Office)
- Persoana responsabila si rabdatoare, capabila sa gestioneze bine situatiile
Responsabilitati
- Preluare, confirmare si administrare comenzi online sau telefonice
- Comunicare cu clientii si consultanta privind produsele si modul de folosire
- Primirea solicitarilor venite din partea clientilor si gestionarea acestora
- Identificarea nevoilor clientilor si solutionarea acestora
- Inregistrarea corecta a datelor in programul de lucru
- Utilizeaza, imprimanta, soft companie, telefon, E mail, internet, softuri firme partenere/colaboratoare
- Mentinerea legaturii cu celelalte departamente