Oracle Fullstack Developer&Support

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

DESCRIEREA ROLULUI ȘI ECHIPA

Rol:

Căutăm un coleg talentat și entuziast care să lucreze ca dezvoltator și suport Oracle Full Stack. Alocarea procentuală este de 50% pentru dezvoltare și 50% pentru asistență, cu schimbări mari pentru a porni complet pe dezvoltare după câteva luni. Rolul dumneavoastră va fi de a oferi cele mai bune soluții de dezvoltare și suport pentru clientul nostru final (Metro Cash & Carry), care utilizează aplicația noastră strategică de afaceri care susține activitățile Casier principal din magazinele Metro. Elaborăm noi cerințe și oferim asistență pentru 20 de țări.

Echipă:

Suntem o echipă mare formată din 5 Dezvoltatori - tu vei fi al 6-lea, 2 QA, 4 Ingineri de Suport și Întreținere dedicați și 2 ingineri OPS care lucrează folosind Metodologia Agile (Scrum și Kanban). Echipa noastră este una mixtă: juniori, profesioniști, seniori și experți; Majoritatea colegilor noștri se află în România, București, cu 4 excepții - avem în zona de suport 2 colegi din India, precum și în dezvoltare.


CERINȚE DE MUNCĂ


Tu vei:


  • Lucrați ca dezvoltator și suport Full Stack folosind PL/SQL,
  • Cele mai bune practici Oracle Forms and Reports;
  • Rezolvarea erorilor raportate de QA sau de clienți;
  • Contribuiți cu restul colegilor pentru a menține valorile noastre de dezvoltare și SLA în țintă;
  • Ajutați-i pe colegi să ofere soluții biletelor părților interesate (articole Jira) în timp util;
  • Verificați și remediați cauza principală a erorilor aplicației/bazei de date și documentați-le;
  • Remediați/Optimizați/Automatizați problemele recurente raportate de părțile interesate sau de echipă;
  • Sprijiniți analiștii noștri de afaceri cu informații tehnice;
  • Răspuns la întrebări legate de funcționalitățile, fluxurile, proiectele aplicației noastre, primite prin e-mail;
  • Participați la ceremonii Agile, sesiuni de schimb de cunoștințe, întâlniri de proiect;
  • Redactarea documentatiei tehnice;

Cerere obligatorie:

Capacitate pentru Asistență Oncall 24/7 - aproximativ 1 săptămână/lună - se plătește suplimentar;



TU REGRREAFTIFTI AI

  • Cunoștințe și experiență solide în PL/SQL și Oracle Forms Development;
  • Experienta in finantare si/sau contabilitate reprezinta un mare plus;
  • Abilități puternice de rezolvare a problemelor și o mentalitate proactivă;
  • Abilități excelente de comunicare și lucru în echipă; orientare puternică către client;
  • Diplomă universitară în informatică, inginerie software, tehnologia informației sau domeniu similar;
  • Abilitatea de a comunica și colabora eficient;
  • Interes ridicat pentru învățarea și dezvoltarea continuă (tehnologii, metodologii, tuning, optimizări, performanță);
  • Automotivare pentru a obține rezultate constant de înaltă calitate;
  • Abilitatea de a gândi ieșit din cutie și de a contesta status quo-ul;
  • Deschidere pentru a împărtăși cunoștințele și cele mai bune practici cu echipa;
  • Cunoaștere excelentă a limbii engleze, atât vorbit cât și scris.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Wipro Technologies pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Wipro Technologies pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Wipro Technologies locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?