Oracle Order Management Support Specialist

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Descrierea postului

Această poziție este responsabilă pentru furnizarea de suport pentru aplicațiile Oracle Order Management și procesele de afaceri aferente. Accentul se va pune pe furnizarea de asistență pentru facilitățile din Europa, cu un accent secundar pe suportul global al aplicațiilor și proceselor.

Ești dornic să-ți duci cariera la următorul nivel? Dacă da, așteptăm aplicația dvs. pentru acest rol de Oracle Order Management Support Specialist (ID:22013833)

ÎN ACEST ROL VEȚI
  • Oferiți expertiză în materie în modulele Oracle Order Management;
  • Supravegherea modificărilor sistemului legate de setările și configurarea aplicațiilor proceselor curente/viitoare, asigurând stabilitatea soluțiilor existente;
  • Participă/este implicat activ în implementările EDI la nivel european și global și oferă suport pentru depanarea și setările necesare pentru funcționarea EDI;
  • Asigură suport pentru biletele OM, în special care implică discrepanțe între Oracle și alte sisteme vechi și terțe;
  • Să fie implicat activ în sesiunile de tranziție a cunoștințelor, să ofere perspective și/sau orientări privind procesele specifice europene;
  • Înțelegeți cerințele și procesele actuale ale afacerii, implementând îmbunătățiri conform cerințelor părților interesate europene;
  • Să fie implicat în proiecte care oferă expertiză în materie, dezvoltă și propun soluții pentru a satisface nevoile de afaceri, reducând în același timp personalizările în cadrul Oracle;
  • Dezvoltați scenarii de testare și scripturi de testare în conformitate cu îmbunătățirile de afaceri pentru a sprijini acuratețea soluției nou solicitate;
  • Oferiți instruire utilizatorilor în funcție de nevoile unității de afaceri și desfășurați ateliere de instruire pentru utilizatorul final cu privire la funcționalitățile OM; asistență în pregătirea materialelor de instruire pentru modulele OM;
  • Asigurați-vă că interfețele de la și între sistemele vechi, sistemele terță parte și Oracle funcționează conform așteptărilor;
  • Utilizați instrumentele Service Now pentru a crea, menține, actualiza și urmări lucrările privind biletele (incidente/îmbunătățiri/probleme) conform standardelor IT globale;
  • Trebuie să fie capabil să comunice eficient în termeni tehnici și la nivel de afaceri;
  • Experiență Oracle SQL - capacitatea de a rula scripturi pentru a identifica și efectua analize pentru problemele front-end, de a efectua analize pentru/cu echipa de dezvoltare și de a oferi soluții temporare ori de câte ori soluția permanentă nu a fost încă identificată;
  • Doresc să lucreze în weekend, sărbători, după cum este necesar, pentru a menține timpul de funcționare al aplicației și pentru a oferi soluții de pauză/remediere în timp util pentru afacerile europene (1-2 ori/an)

PENTRU ACEST ROL VEȚI AVEA NEVOIE
  • Preferabil fundal în aplicațiile Oracle Applications 12.1.x.
  • Este necesară diplomă universitară în operațiuni, afaceri, informatică sau un domeniu conex.
  • Nivel avansat de engleză necesar un nivel avansat de limbă suplimentară reprezintă un plus.
  • 2-5 ani experiență în procese de afaceri
  • Minim 1,5 ani experiență în oferirea de suport pentru o pistă funcțională
  • Experiență Oracle SQL: minim 1 an și rularea de interogări de complexitate simplă până la medie
  • Sunt de preferat abilități eficiente de procedură și documentare a fluxului de lucru.
  • Cu experiență cu Microsoft Desktop Applications Suite (PowerPoint, Word, Excel, Visio).
  • Persoană autodisciplinată, orientată spre detalii, cu excelente abilități interpersonale și de comunicare necesare.
  • Călătorie aproximativ 25%

CINE SUNTEȚI:

Sunteți pasionat de a avea un impact și acționați întotdeauna cu integritate. Te împingi în mod continuu pentru a atinge noi obiective și nu te temi să pui la îndoială status quo-ul propunând soluții creative la probleme.

Oferta noastră pentru dvs.

Alăturându-vă Emerson în calitate de specialist în asistență Oracle Order Management , veți lucra în centrul afacerii noastre. Aceasta înseamnă că abilitățile și cunoștințele de afaceri dobândite pot servi drept o bază neprețuită pentru dezvoltarea carierei dumneavoastră în cadrul organizației noastre globale. Oferim numeroase oportunități de avansare și sprijinim acest lucru prin procesul nostru formal de planificare a dezvoltării personale.

Programul nostru de îmbarcare folosește o abordare de învățare mixtă pentru a vă pune în funcțiune cât mai repede posibil. Beneficiați de formatori certificați Emerson, cu cunoștințe extinse despre clienții, produsele și aplicațiile noștri.

La Emerson, ne angajăm să promovăm o cultură în care fiecare angajat este apreciat și respectat pentru experiențele și perspectivele sale unice. Credem că un mediu de lucru divers și incluziv contribuie la schimbul bogat de idei și la diversitatea de gânduri, care inspiră inovația și aduce cele mai bune soluții clienților noștri.

Încurajăm și sprijinim mai multe grupuri de resurse conduse de angajați care promovează un loc de muncă divers și incluziv, printre care Women Impact Network, LGBTQ+A și Somos.

Această filozofie este fundamentală pentru a trăi valorile companiei noastre și responsabilitatea noastră de a lăsa lumea într-un loc mai bun. Aflați mai multe despre acest lucru aici: https://www.emerson.com/en-us/careers/diversity-and-inclusion

Faceți cunoștință cu noi

Aflați mai multe vizitând paginile noastre LinkedIn, Facebook, Twitter, YouTube sau la www.emerson .com

Pentru mai multe întrebări, vă rugăm să contactați [email protected]

Despre noi

DE CE EMERSON

Angajamentul nostru față de oamenii noștri

de pe tot globul, suntem uniți de un scop unic: promovăm inovația care face lumea mai sănătoasă, mai sigură, mai inteligentă și mai mult durabil.

Investim în angajații noștri pentru a ne asigura că au cunoștințele de piață, abilitățile și competențele necesare pentru a aduce acest scop la viață, în timp ce concurează și conduc într-o economie globală.

Programele noastre de formare se concentrează pe dezvoltarea end-to-end, de la integrare până la conducerea superioară.

Succesul nostru este măsurat prin impactul pozitiv pe care îl avem asupra oamenilor, comunităților noastre și lumii prin concentrarea neclintită asupra progresului de mediu, social și de reglementare. Aflați mai multe despre noi!

Angajamentul nostru față de diversitate, echitate și incluziune

La Emerson, ne angajăm să promovăm o cultură în care fiecare angajat este apreciat și respectat pentru experiențele și perspectivele sale unice. Credem că un mediu de lucru divers și incluziv contribuie la schimbul bogat de idei și la diversitatea de gânduri, care inspiră inovația și aduce cele mai bune soluții clienților noștri.

Această filozofie este fundamentală pentru a trăi valorile companiei noastre și responsabilitatea noastră de a lăsa lumea într-un loc mai bun. Aflați mai multe despre Cultura și Valorile noastre și despre Diversitate, Echitate și Incluziune la Emerson.

Dacă aveți un handicap și întâmpinați dificultăți în accesarea sau utilizarea acestui site web pentru a aplica pentru un post, vă rugăm să contactați: [email protected] .

Despre Emerson

Emerson este o companie globală de top în tehnologie, software și inginerie, care oferă soluții inovatoare pentru clienții din piețele industriale, comerciale și rezidențiale.

Afacerea noastră cu soluții de automatizare ajută producătorii de procese, hibride și discrete să maximizeze producția, să protejeze personalul și mediul, optimizând în același timp costurile de energie și de operare.

Afacerea noastră de soluții comerciale și rezidențiale ajută la asigurarea confortului și a sănătății umane, la protejarea calității și siguranței alimentelor, la promovarea eficienței energetice și la crearea unei infrastructuri durabile.

Ajutăm clienții din cele mai esențiale industrii ale lumii să rezolve cele mai mari provocări ale vieții moderne.

În fiecare zi, forța noastră de muncă globală îndeplinește Scopul nostru unificat și trăiește valorile pe care le avem aproape ca organizație:Integritate, Siguranță și Calitate, Sprijiniți oamenii noștri, Orientarea către clienți, Îmbunătățirea continuă, Colaborare și Inovare.

Cauzele noastre – Planeta, Umanitatea, Campionul, Incluziunea și Viitorul – modelează, definesc și alimentează cultura Emerson, inspirând în același timp spiritul nostru inovator și ne conducând concentrarea.

Fie că ești un profesionist consacrat care dorește o schimbare în carieră, un student universitar care explorează posibilități sau ai primit recent diploma de master, vei găsi oportunități la noi. Alătură-te echipei noastre și începe-ți călătoria astăzi!

Fara apeluri sau agentii va rog.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Emerson pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Emerson pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Emerson locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?