La Flex, primim oameni din toate mediile. Angajații noștri prosperă aici trăind valorile noastre: ne susținem reciproc în timp ce ne străduim să găsim o cale mai bună, ne mișcăm rapid cu disciplină și scop și facem întotdeauna ceea ce trebuie. Printr-o cultură respectuoasă, incluzivă și colaborativă, o carieră la Flex oferă oportunitatea de a face diferența, de a investi în creșterea carierei tale și de a te alătura scopului nostru -- de a crea produse grozave care creează valoare și îmbunătățesc viața oamenilor.
Principalele sarcini si responsabilitati ale postului:
- Realizeaza nivelul 1 de suport pentru OMS: creeaza / sterge useri si parole pentru client, rezolva incidente minore si creeaza incidente in Service Now pentru cele majore;
- Colaboreaza cu functiuni din departamentele Planning, Operations, Engineering si se asigura ca planul de productie este respectat; Participa la sedintele de CFT si intocmeste rapoarte saptamanale de productie pentru client; pregatirea si actualizarea rapoartelor specifice ( productie, stocuri, etc)
- Este interfata cu clientul pentru escaladarile legate de angajamentele de executie, urgentarea comenzilor si solutionarea problemelor aparute atat pe partea de productie cat si pe partea de OMS;
- Urmareste productia efectiva saptamanala versus ceea ce a fost planificat si comunica situatia actuala catre client si CFT;
- Monitorizeaza, comunica si escaladeaza problemele care influenteaza performanta livrarilor catre client;
- Colaboreaza cu echipa de production planning pentru optimizarea capacitatilor si a resurselor utilizate;
- Se asigura ca OTD-ul (data de livrare) agreat este respectat;
- Participa la sedintele zilnice, in care se discuta planul de productie, realizarile productiei si livrarile;
- Propune si participa la Kaizen (in ceea ce priveste sau nu aria sa de responsabilitate).
Studii si calificari:
- Studii superioare in domeniu economic sau tehnic
- Limba engleza – nivel avansat
- Cunostiinte operare PC (Ms Office: Excel, Outlook)
- Cunostinte medii de IT (creere useri si parole, crearea de incidente)
Abilitati/Aptitudini:
- Foarte bune abilitati de comunicare si relationare
- Abilitati pentru munca in echipa
- Capacitate de a se adapta si de a obtine rezultate intr-un mediu dinamic
- Organizare si orientare catre rezultat
- Orientare catre client si capacitatea de colaborare cu clientul, alte functii si terte parti
- Disponibilitatea la deplasari externe
Veți primi apelul pentru interviu de la numărul ucrainean
LK82
Flex este un angajator cu șanse egale, iar deciziile de selecție a angajării se bazează pe merit, calificări și abilități. Sărbătorim diversitatea și nu discriminăm în funcție de: vârstă, rasă, religie, culoare, sex, origine națională, stare civilă, orientare sexuală, identitate de gen, statut de veteran, dizabilitate, stare de sarcină sau orice alt statut protejat de lege. Suntem bucuroși să oferim acomodații rezonabile celor cu dizabilități pentru asistență în procesul de recrutare. Vă rugăm să ne informați cu privire la orice cazare de care aveți nevoie prin e-mail:
[email protected].